TITAN1C Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag hörde en ny teori ikväll från Dennis och den verkar stämma in så perfekt på mitt jävla turneringsspel. Nu vill jag fråga er om denna teori stämmer. Teori: En riktigt bra pokerspelare är villig lägga den bästa handen. Ikväll så klarade jag inte av att lägga den bästa handen vid två tillfällen och på grund av det förlora jag då de satte sina drag. Är det rätt eller fel. Ska man lägga sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
luxorm Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Låter enkelt enligt mig.. Du är inte en riktigt bra pokerspelare eller? hohoho! //lux Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 i cashgame aldrig! i turnering..ja..om tex risken i en hand är typ 45% - 55% för vinst och torskar man ryker man på bubblan så är jag kapabel att slänga den bättre handen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mabzor Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Albin! Jaha? Så du skulle verkligen vara kapabel till det? Skulle vilja se detta irl.. Om det någon gång kommer att hända.. Bevisa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 mabzor: eftersom jag läser dig som en öppen bok så får du aldrig njuta av mina suveräna laydowns eftersom jag vet vad du sitter med för kort redan preflop.. och därav ej ger mig in i några potter som underdog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag vet vad du har för hand innan de änns är utdelade Albin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mair4516 Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Det verkar som om du har en hel del kvar att lära dej! c c c Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag vet vad du har för hand innan de änns är utdelade Albin Det är inte så svårt...Med min otur räcker det ju att sätta mig på 53, 72 eller 83 så har du rätt iallafall 50% av gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TeddyKGB Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Det är inte så svårt...Med min otur räcker det ju att sätta mig på 53, 72 eller 83 så har du rätt iallafall 50% av gångerna Hur kan du nedvärdera dessa händer? 83off är ju kung. Så många fina floppar man brukar få med den handen.. ojojojojojoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mabzor Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 I only play A A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TeddyKGB Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 överskattad hand, suited aces. jag kör bara med färgstege drag preflopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts