käkably Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 bläddrade just genom de trns som inte blev av, och bara 4 st hann registera €15-turbon a la €2,5k guaranteed. €625 per skalle blev det. står vekligen sidan för dessa utbetalningar? Citera
kydyl Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Jösses. Jäklar vad fint det hade varit att vara med där Citera
SpaderKing Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Hur gick det? Blev det nå d€g? SpaderKing gissar: -Det finns en § i avtalet som ger dem rätt att inte betala ut eller anordna en turnering om inköpen inte täcker X% av den garanterade prissumman...? Citera
gdaily Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Hur gick det? Blev det nå d€g? SpaderKing gissar: -Det finns en § i avtalet som ger dem rätt att inte betala ut eller anordna en turnering om inköpen inte täcker X% av den garanterade prissumman...? Det tror jag inte. Däremot så skulle jag mentalt inte ha svårt att argumentera för att inställda tävlingar, som ej startar pga serverstrul, inte omfattas av garantin. Citera
lfx Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Jag fick allafall pengar för att jag var reggad till en GTD-turnering som inte gick igång, och dom har inte tagit tillbaka dem än. Citera
Recommended Posts