Gå till innehåll

Inga VIP?


Sunny

Recommended Posts

Kära spelare,

 

Jag beklagar den totala bristen på information till er för det som hänt under kvällen.

Under eftermiddagen blev vi - tack vare er - varse om de problem som hade uppkommit och informerade B2B.

De felsökte och startade därefter om servrarna och när jag nu har återkommit efter ett sent möte verkar allt fungera igen.

 

Jag tycker att det här är synnerligen pinsamt och kommer i morgon att göra allt för att få reda på vad det var som gick snett.

 

Anser ni att ni har drabbats dels av att inte ha betalat någon rake under dagen eller av att ni avbrutits under spel så ber jag er att skicka mig ett PM.

Det kan dock ta en liten stund för er att få svar av mig då jag kommer att vara borta hela morgondagen i möten varför jag ber om tålamod från er sida.

 

Beklagar återigen det inträffade och hoppas att ni trots det får en trevlig kväll.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan,

 

kolla på dessa screenshots

http://www.holdemprogs.com/heypoker_account.jpg

http://www.holdemprogs.com/heypoker_transactions_VIP.jpg

 

Fram till midnatt så stämde beräkningen på "My Transactions" sidan, men efter 12 slaget så försvann ett antal VIP poäng när man beräknar (ja, jag har ändrat datumet till den 18:e). På account sidan stämmer de dock... skumt

 

* Stora bilder till länkar - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill på intet sätt negligera eventuella problem, men jag befinner mig just nu på en nattklubb med min tjugoelfte rom & cola framför mig och är därför inte riktigt i form att ge ett representativt svar. Jag lovar att återkomma i morgon bitti med ett tillfredsställande svar och ber om ert tålamod tills dess. :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill på intet sätt negligera eventuella problem, men jag befinner mig just nu på en nattklubb med min tjugoelfte rom & cola framför mig och är därför inte riktigt i form att ge ett representativt svar. Jag lovar att återkomma i morgon bitti med ett tillfredsställande svar och ber om ert tålamod tills dess. :)

 

Mvh Johan

 

Vafan har du datorn med dig på krogen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shakespear: Det där ska vara ordnat i och med att man fixade en bugg förra veckan, men skicka mig ett PM så ska vi kolla närmare på det.

 

gdaily: Fortfarande inte helt frisk och klockan är 19...

 

dropbass: Så förbaskat svårt att kolla forumet annars :D

(men ärligt talat är det via en Nokia 9300, så det är ganska smidigt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...