Gå till innehåll

Allt om tilltugg!


el_kryddo

Recommended Posts

Vad gillar ni att äta/dricka när ni lirar nätpoker? Själv har jag en hälsodiet i form av vaniljmunkar och svart kaffe. Dock tar ju dom 2-3 munkarna slut fortare än markerna under en toktilt, och känns inte direkt hälsosamt. Så låt höra, ge mig tips på vad man ska sitta och småtugga om man är sugen på nåt, eller kanske nåt att göra?

 

Kuriosa: En polare, vi kan kalla honom Morgan Karlström, inbillade sig att han fick tur genom att lyssna på "Joakim Hillson - Vacker utan spackel", och sträcklyssnade på den flera timmar medans han lirade. Okej, det går knappast in under "tilltugg" men usch, jag hade nog inte lyssnat på den skiten för alla vaniljmunkar på ICA Årsta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sträcklyssning e aldrig bra. Lyssnade på 90-talets stora slagdänga "here comes the hotstepper" 118ggr innan jag tröttnade och stängde av och knäckte skivan. Nu har jag laddat ner låten och den e fortfarande sjukt bra. Men ack så trött jag var på skiten du 95 eller när den kom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessert, Habanero

:shock: Cigarr hoppas jag?

 

Om det är chilifrukten vi snackar om har du värre stålmage än Homer Simpson.

 

Jag testade en ring från mitten en gång (typ 1mm tjock, 2 cm diameter), helt ovetande om styrkan. Jag trodde på fullt allvar att jag skulle dö. Det enda som hindrade mej från att ringa ambulans var ett antal skivor vitt bröd inmatatde i rask takt! Den grejen gör jag inte om kan jag lova...

 

Annars är det ju lite svårt det där med snacksen, chips o. dyl. blir ju alldeles för kladdigt, kan ju lika gärna olja in hela datorbordet på förhand.

 

På turneringar brukar jag köra en stor kanna vatten (inte hela på en gång...) och ett äpple eller två. Det värsta som finns är ju när man är görhungrig, turneringen börjar om en kvart och man får för sig att man hinner fixa käket innan. Turbostekt pyttipanna inknödd dom tio första minutrarna i spel borgar ju inte för några superplaceringar direkt...

 

Magknip, gråt och tandagnisslan :roll:

 

/Andreas (vars OT-kvot nog är fylld för ikväll)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolsyrat vatten, kaffe med mjölk och/eller ett par 2,8-or. Det värsta är hur kissnödig man blir av allt det här.

 

Jo, en gång när jag skulle springa och slå en sjua mitt under en spännande turnering trodde jag att jag stukade foten. Sprang upp från stolen snabbare än min egen skugga (hrmm, nåja) och kände hur det högg till och blev alldeles varmt, men efter en-två timmar gick smärtan över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...