gurrag Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Var kommer tävlingen gå av stapeln? Blev häromdagen uppsatt på Er maillista för nyhetsbrev men fick inget svar på var Ni håller hus, blir lite svårt att spela poker då Någon ansvarig kan väl PMa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Ja, förhoppningsvis står det tillräckligt med information på utskicket som kommer till torsdagarna. Kolla det, kolla FAQ och kolla trådarna här på pokerforum så finns det nog en del, om inte all, info som du vill veta. (Vi flashar ogärna med var vi håller hus av olika anledningar) Varmt välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurrag Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2005 tack för utskicket, där stod allt klart och tydligt vad som gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 fan vilken skön polarsmiley ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 What trickery is this?!? Bara 2 rebuys i en PLO tour! Unlimited rebuys för folket ffs. Försök inte att skylla på att touren tar halva natten då. Med bara 2 rebuys hinner man ju knappt känna av den kastrerande enorma variansen som är PLOs kännetecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Jag får förresten ina mail om någonting så det vore jättebra om ni kunde kolla upp min mail så den stämmer. Det jag skrev kanske inte var så tydligt. Vem ska man prata med detta om? 2 rebuys torde räcka fint för en PL Omaha turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 What trickery is this?!? Bara 2 rebuys i en PLO tour! Unlimited rebuys för folket ffs. Försök inte att skylla på att touren tar halva natten då. Med bara 2 rebuys hinner man ju knappt känna av den kastrerande enorma variansen som är PLOs kännetecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Jag får förresten ina mail om någonting så det vore jättebra om ni kunde kolla upp min mail så den stämmer. Det jag skrev kanske inte var så tydligt. Vem ska man prata med detta om? 2 rebuys torde räcka fint för en PL Omaha turnering. Eller så mailar du Uppsalapoker@hotmail.com o säger att du förresten inte får mail och att det vore jättebra att kolla så den stämmer eftersom det du skrev kanske inte var så tydligt. Kolla även upp vem du kan prata med. Tyck gärna till om antalet rebuys på Omaha-turneringen är du snäll! /Drygast på jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 omaha är slaskigt som attan jag tycker därför också att det ska vara obegränsat. Däremot skulle man kunna korta av rebuyperioden en blindperiod eller något för att det inte skall bli så oerhört dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 omaha är slaskigt som attan jag tycker därför också att det ska vara obegränsat. Däremot skulle man kunna korta av rebuyperioden en blindperiod eller något för att det inte skall bli så oerhört dyrt. Men lolla mig, senast vi spelade med obegränsade rebuys satt du och tightade med en liten stack hela turneringen medan jag och lodis pangade på och hade berg av marker. Att du sedan överlevde oss båda berodde på att vi blev hårt badbeatade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 jag var inne med 500 den turneringen och 800 eller 900 i nästa. Eftersom Omaha är så coinflipmässigt vill man inte vara ute pga att man in te kan köpa in sig igen. Att man däremot kan spela vårdslöst och dåligt är det roligt att ni familjemedlemmar (lods och Callen) kan visa upp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Måste säga att jag tycker det är skitbra att ni skriver in era åsikter inför turneringarna och jag vill i fortsättningen att ni gör det också. MEN gör det en tid innan så att: 1. diskussionen kan diskuteras. 2. Så att det finns tid för att eventuellt ändra 3. så amn kan höra vad icke aktiva diskutörer tycker 4 etc. Exempel på klassiska och antagligen framtida diskussioner: *unlimited rebuytaket. Ska det finnas ngn? Lagom tak? *7cardstud-turneringen *Killer Poker- Hur många marker på vilken nivå? * SATELLITERNA? De bör ju vara klara innan huvudturneringen. Om de inte är det? *UPPSALA OPEN: krockar med SM. Är det ett problem? *OSV ja, typ! MVH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 jag skiter i SM i år - jag satsar på OS istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PHIDivine Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 *UPPSALA OPEN: krockar med SM. Är det ett problem? Tror inte det. Dom som vill slåss där har nog ändå inte intresse att fightas i en "mindre-buy-in-Uppsala-open". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts