Hjort Postad 7 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2004 Så börjar man bli autofoldad, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Aj då, båda två är connectade enligt vad som syns på bordet... Dra iväg ett mail till supporten, de behöver nog se över sin serverkapacitet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Hmm.. roligt spel det här... min taktik är nu all in eller fold preflop eftersom jag inte vill riskera att bli autofoldad på floppen... fick nyss AA preflop och hann precis kasta in degen innan allting hängde sig igen.. tackar man för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2004 det var det då. All-in med 44 från UTG med cirka 3bb kvar och syn av TT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 btw raisepot som leder just nu är wtpfinnen, juha helppi eller nåt sånt hette han ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2004 btw raisepot som leder just nu är wtpfinnen, juha helppi eller nåt sånt hette han ;> Jag är inte direkt förvånad, jävlar vad han trycker på en. Funderar lite på att syna honom med QTo men det kändes lite för svagt, jag vill ju ha någon jäkla fold-equity. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 han verkar iaf göra skäl för namnet tokraisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2004 han verkar iaf göra skäl för namnet tokraisar! Nja, han raisar inte särskilt tokigt. Tror det är skillnaden mellan er två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2004 Jansa ligger ju rätt hyffsat till iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Juha är bra, men i onlineSM slog jag ut både honom och WPT Christer Juha lider en liten aning av Johan Hjort-syndromet; Checka en stark hand till honom så har du snart hela hans stack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 ajajaj.. torskade en all in på AJ.. raisade sedan en hand med AJ och blev reraisad all in så jag la ner den.. Fick sedan JJ i stora mörken, men alla folda till mig... 15 kvar nu.. det här ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Klarade mig på håret ITM och ökade på vinsten från i söndags med €269 till.. Gick från 10000 till 0 utan att spela någon riktig hand egentligen. Kändes som jag fick 38o hela tiden.. Får se om Juha lyckas visa WPT klass och plocka hem det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 sjlv är jag lite besviken på 24 då jag anser mig inte fått ngn riktig chans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 faan va finnen plockar marker vid finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Juha tog hem turnerningen. Hehe han spelade verkligen ut hela registret med sin stora stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Mmm, Juha med chiplead är svårslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Greenbay Postad 7 September , 2004 Rapport Share Postad 7 September , 2004 Ja, han utnyttjade sitt övertag ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts