Pippo Postad 6 September , 2004 Rapport Postad 6 September , 2004 Har vi ngra klubbar/ klubb för texas hold em ? ja känner iaf att min vännskaps krets inom texas har vuxit och är nu rätt stor finns kanske rätt stort intresse för en liten klu bb i ngn läskig källare Citera
hypnology Postad 6 September , 2004 Rapport Postad 6 September , 2004 Känner desamma. Tror inte det finns någon i dagsläget, skulle isf vara någon obskyr svartklubb Hade ju varit kul om det det blev något organiserat. Är det fler från Hbg här på forumet så ger er tillkänna Citera
david_a Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Jag pluggar i helsingborg och saknar helt en vänkrets med pokerintresse i stan. Är gärna med om det dras igång någon klubb. Om det är någon som har ett homegame är jag också väldigt gärna med. Hör av er till david_a99@yahoo.com Citera
hypnology Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Trevligt, det verkar dock som om vi är grymt få Helsingborgare här på forumet. Citera
uven Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Låter intressant, jag och en polare är också intresserade. pchristoffersson@hotmail.com Citera
hypnology Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Gött, välkommen till forumet btw. Nån som är dugen på att organisera något spelande? Jag har jävligt tight med tid, men hjälper gärna till. Citera
david_a Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Då är vi åtminstone fem. Jag bor i studentkorridor på skolan så vi kan tyvärr inte vara här. Är det någon som kan tillhandahålla en lokal så kan vi köra igång när som helst. Jag är grymt sugen. Citera
hypnology Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Bor du i studentkorridor på skolan? Då pluggar du inte i hbg dådå? Vi får försöka vaska fram ngn lokal. Citera
david_a Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Jag pluggar på folkhögskola, sundsgården, mellan råå och rydebäck. Ganska nära hbg i alla fall. Citera
hypnology Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Sorry, jag förutsatte att du läste på Campus, fel av mig Det är jäkligt fint vid stranden/småbåtshamnen där vid sundsgården. Citera
shadowswe Postad 15 September , 2004 Rapport Postad 15 September , 2004 vi e några ifrån bjuv som e pokersugna spöade kungpung förett tag sen på expect häls shadowswe Citera
Zyco Postad 16 September , 2004 Rapport Postad 16 September , 2004 Tjena, jag bor också i Helsingborg och är intresserad om där är folk som spelar. isf kan ni väl skicka ett mess här på forumet eller mail/msn. Zycoboy@hotmail.com Citera
Nilzon Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 Denna tråd ska nu på begäran från moderator på detta forumt flyttas till en ny del. Högst upp i fönstret finner ny en ny grupp: pokerklubbar. där har vi nu fått ett eget ställa att skriva å posta s mycket vi vill! Citera
QoS Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 Har rensat ut det som berörde den nya klubben "Mega Musik", nu finns dess inlägg under aktuell grupp under Pokerklubbar. Enjoy! - QoS Citera
Sklansky Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 EDIT: Söndagen är över och spelet också. Nedanstående inbjudan gälelr således inte längre. Nu på söndag så arrangerar jag ett homegame i Helsingborg. Gänget jag spelar med brukar fylla alla platser men denna gång har jag cirka två platser över (vi är max 10 totalt). Därför undrar jag om det är någon här som är sugen på att vara med. Citera
Smeko Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 http://helsingborgpoker.se/news.php Citera
Metaddict Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Hur mycket action brukar där vara? Texas? Stakes? Citera
swedishtrader87 Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Vad är rake min-max inköp, blinds, personer/bord? Citera
schumme Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Hur mycket action brukar där vara? Texas? Stakes? Jag har inte besökt stället men är också intresserad. Btw, din avatar e episk. Förra veckan när min amerikanska kollega kom hit så hade han med sig 2 påsar. Fantastiskt att det står "fat free food" på påsen också Citera
Metaddict Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Jag har inte besökt stället men är också intresserad. Btw, din avatar e episk. Förra veckan när min amerikanska kollega kom hit så hade han med sig 2 påsar. Fantastiskt att det står "fat free food" på påsen också Jävligt märkligt att försöka få upp intresset för sin klubb och sen inte ens svara på frågor. Haha jaja finns säkert folk som tänker "wow inget fett dem ska jag ha"...sen är det även humor att Swedish Fish görs i Kanada. Men goda är dem fan! Citera
Recommended Posts