Gå till innehåll

Poker i Helsingborg?

Recommended Posts

Postad

Har vi ngra klubbar/ klubb för texas hold em ? ja känner iaf att min vännskaps krets inom texas har vuxit och är nu rätt stor finns kanske rätt stort intresse för en liten klu bb i ngn läskig källare ;)

Postad

Känner desamma.

Tror inte det finns någon i dagsläget, skulle isf vara någon obskyr

svartklubb :roll:

Hade ju varit kul om det det blev något organiserat. ;)

Är det fler från Hbg här på forumet så ger er tillkänna :)

Postad

Då är vi åtminstone fem. Jag bor i studentkorridor på skolan så vi kan tyvärr inte vara här. Är det någon som kan tillhandahålla en lokal så kan vi köra igång när som helst. Jag är grymt sugen.

• 2 weeks later...
Postad

Denna tråd ska nu på begäran från moderator på detta forumt flyttas till en ny del.

Högst upp i fönstret finner ny en ny grupp: pokerklubbar.

där har vi nu fått ett eget ställa att skriva å posta s mycket vi vill!

• 4 months later...
Postad

EDIT: Söndagen är över och spelet också. Nedanstående inbjudan gälelr således inte längre.

Nu på söndag så arrangerar jag ett homegame i Helsingborg. Gänget jag spelar med brukar fylla alla platser men denna gång har jag cirka två platser över (vi är max 10 totalt). Därför undrar jag om det är någon här som är sugen på att vara med.

• 6 years later...
  • 1 month later...
Postad
Hur mycket action brukar där vara? Texas? Stakes?

Jag har inte besökt stället men är också intresserad. Btw, din avatar e episk. Förra veckan när min amerikanska kollega kom hit så hade han med sig 2 påsar. Fantastiskt att det står "fat free food" på påsen också :)

Postad
Jag har inte besökt stället men är också intresserad. Btw, din avatar e episk. Förra veckan när min amerikanska kollega kom hit så hade han med sig 2 påsar. Fantastiskt att det står "fat free food" på påsen också :)

Jävligt märkligt att försöka få upp intresset för sin klubb och sen inte ens svara på frågor.

Haha jaja finns säkert folk som tänker "wow inget fett dem ska jag ha"...sen är det även humor att Swedish Fish görs i Kanada. Men goda är dem fan!