Pippo Postad 6 September , 2004 Rapport Postad 6 September , 2004 Har vi ngra klubbar/ klubb för texas hold em ? ja känner iaf att min vännskaps krets inom texas har vuxit och är nu rätt stor finns kanske rätt stort intresse för en liten klu bb i ngn läskig källare Citera
hypnology Postad 6 September , 2004 Rapport Postad 6 September , 2004 Känner desamma. Tror inte det finns någon i dagsläget, skulle isf vara någon obskyr svartklubb Hade ju varit kul om det det blev något organiserat. Är det fler från Hbg här på forumet så ger er tillkänna Citera
david_a Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Jag pluggar i helsingborg och saknar helt en vänkrets med pokerintresse i stan. Är gärna med om det dras igång någon klubb. Om det är någon som har ett homegame är jag också väldigt gärna med. Hör av er till david_a99@yahoo.com Citera
hypnology Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Trevligt, det verkar dock som om vi är grymt få Helsingborgare här på forumet. Citera
uven Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Låter intressant, jag och en polare är också intresserade. pchristoffersson@hotmail.com Citera
hypnology Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Gött, välkommen till forumet btw. Nån som är dugen på att organisera något spelande? Jag har jävligt tight med tid, men hjälper gärna till. Citera
david_a Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Då är vi åtminstone fem. Jag bor i studentkorridor på skolan så vi kan tyvärr inte vara här. Är det någon som kan tillhandahålla en lokal så kan vi köra igång när som helst. Jag är grymt sugen. Citera
hypnology Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Bor du i studentkorridor på skolan? Då pluggar du inte i hbg dådå? Vi får försöka vaska fram ngn lokal. Citera