Eddie88 Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Testade skriva in SEP05RELEASE och la in $700 men fick ingen bonus. Kollade med Partypoker som säger att det är konto-specifikt och att man måste fått ett mail för att få bonusen att gälla. Så den funkar alltså inte för alla. Give me Thailand.. T I and so on Jag fick aldrig nått erbjudande från pp- men bonusen funkade ändå. Du kanske har gjort nån cashout denna månaden- kanske därför. Jag som många andra såg koden på bonuswhores- provade sätta in 700 och fick bonusen. Citera
Timmi Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 nån som vet om pokerstars har någon bra deposit code? Citera
Daxxar Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Finns det någon sida som erbjuder gratis pengar att lira för? Något som liknar det royal vegas poker har där kraven kommer då man ska casha ut. Så man får pengarna direkt men för att casha ut dom så måste man spelat ett visst antal rejkade händer och satt in pengar osv. Citera
Papa Kubo Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Ja, Pacific. Du måste göra en insättning, men sedan kan du ta ut dina egna pengar och spela för bonuspengarna. Citera
Plox Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Jag tankade in $400 på Pacific men stog inte ut med klienten i mer än 5 minuter och valde att casha ut. Men skrev in $510 och tänkte inte på att $100 av dessa var bonuspengar. Kommer de $100 ligga kvar på Pacific och kommer jag att få ut mina $400 utan problem? Citera
Pedroboy Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Med lite tur får du ut allt. Men det borde dom tänkt på. Citera
QoS Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Postad 19 September , 2005 Ny vecka, ny tråd! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=219630 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts