Betterman Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Försöker klistra in ett par HH från Party Poker men får det inte att stämma med hur det var. Hur gör ni nu förtiden? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Betterman Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 För att få så snygga HH med färg och allt? Citera
Papa Kubo Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Jo, men liksom... vad heter den? Var finns den? Är det bisons du syftar på? Citera
Betterman Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Precis (borde förklarat mig bättre, ledsen för det) jag följde ju bara anvisningarna i tråden och får det inte riktigt att stämma. Det saknas info hur jag än gör inställningarna. Missar jag något? Citera
Papa Kubo Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Ingen fara. Du missar att saker och ting förändras ibland. Se här! Citera
Betterman Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Tyvärr, får det fortfarande inte att fungera. Såvida den inte automatiskt ska tappa all action efter floppen?!?! Har prövat med alla format (2+2 Forums etc) men den tappar en hel del i handhistoriken. Något annat man måste göra? Se följade (det hände en hel del på turn och river och final pot var betydligt större...): Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 max, 6 handed) converter UTG ($55.85) MP ($124.57) Hero ($49) Button ($45.10) SB ($50.45) BB ($42.57) Preflop: Hero is CO with :ac, :3c. SB posts a blind of $0.25. 1 fold, MP raises to $2, Hero calls $2, 1 fold, SB (poster) calls $1.75, BB calls $1.50. Flop: ($8) :5c, :7h, :7c (4 players) SB checks, BB checks, MP bets $5, Hero calls $5, SB calls $5, BB folds. Turn: ($23) :9c (3 players) River: ($23) :9h (3 players) Final Pot: $23 Citera
Papa Kubo Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Nej, tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer. Får hoppas på att någon med större kunskaper i HH-konverterare har några tips. Citera
Betterman Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 OK, tack ändå Kubo. Tycker det är märkligt och hoppas någon annan har en lösning! Citera
Recommended Posts