baller Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Party Poker kommer vara en av huvudsponsorerna för TV3's Expedition Robinsson kommande säsong, dvs nu till hösten, se fram emot en massa spotar och reklam i samband med detta. Har kollat en del på pressmaterialet, Avsnitt 2 - "En tjej får sin bikini-topp avryckt och en kille får en knytnäve i ansiktet." Yay, äntligen lite kvarlitets tv * Känns lite off att ha denna i Poker i Media gruppen, drar över till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Har kollat en del på pressmaterialet, Avsnitt 2 - "En tjej får sin bikini-topp avryckt och en kille får en knytnäve i ansiktet." Yay, äntligen lite kvarlitets tv Så det är officiellt nu alltså? Robban gör comeback? Vet inte om jag gillar tanken på ännu en robinson eller ej... Har det inte gått lite inflation i robinson-XXXXXXXX som man måste läsa om på löpen... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Jag börjar förstå varför min tv går med självmordstankar om man ser till skräpet den tvingas visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Jag börjar förstå varför min tv går med självmordstankar om man ser till skräpet den tvingas visa. Det vill säga du tittar faktiskt på skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Svårt att undvika även om man bara flippar förbi skräpkanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Betyder det att Party är sugna på europa/sverige-lansering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Betyder det att Party är sugna på europa/sverige-lansering? Nej, de sponsrar bara programmet för att amerikanare bosatta i Sverige ska fortsätta spela på partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Betyder det att Party är sugna på europa/sverige-lansering? Nej, de sponsrar bara programmet för att amerikanare bosatta i Sverige ska fortsätta spela på partypoker. är inte det lite långsökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Betyder det att Party är sugna på europa/sverige-lansering? Nej, de sponsrar bara programmet för att amerikanare bosatta i Sverige ska fortsätta spela på partypoker. är inte det lite långsökt? hehe, frågan är vem som är långsökt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts