-_- Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Nu när nya klubben är öppnad vad står på schemat då? Är det fortfarande fredagens 150+50 som är veckans höjdpunkt? Eller kommer de finnas fler och större turneringar? Såg att det var frivilligt spel på onsdag, kommer det vara det varje onsdag? Lite information skulle inte skada. Citera
Reaper Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Det blir fritt spel VARJE onsdag (får man folk till tunering så blir det väl en). Fredagens tunering är kvar som vanligt.. sen hörde jag någe om sista lördagen varje månad så blir det en tunering med lite större inköp (typ 500+). Gick även att "låna" lokalen andra dagar om man vill köra lite homegame. Hoppas jag hörde rätt på kickoffen, var iaf nykter Citera
TeddyKGB Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Det stämmer som reaper säger. Onsdagar: "fritt spel"; cashgame, sit&go eller turnering om det finns intresse och folk för det. Fredagar: Hederliga fredagsturneringen 150+50. sista lördagen i månaden: En större turnering med högre buyin. Om man är sugen att spela en annan dag så kan man höra med mig, kjella eller togga om någon av oss har tid att ta hand om er och lokalen. Ett "homegame" fast på klubben med "fritt spel" men även där gäller fortfarande klubbens regler ang. rejk och högsta inköp i de olika spelmomenten. Citera
Nemomen Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Mer info finns för övrigt på vår hemsida http://www.rockets.se som du borde registrera dig på om du är medlem. Den viktigaste informationen kommer att ligga där, forumet är i fortsättningen ett ställe att träffas och prata, fråga saker (vilket du gjorde här) etc. Informationen om våra arrangemang kommer att vara sparsmakat här på forumet. Vill du har mer information så är det hemsidan som gäller Citera
-_- Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Postad 6 September , 2005 Mer info finns för övrigt på vår hemsida http://www.rockets.se som du borde registrera dig på om du är medlem. Den viktigaste informationen kommer att ligga där, forumet är i fortsättningen ett ställe att träffas och prata, fråga saker (vilket du gjorde här) etc. Informationen om våra arrangemang kommer att vara sparsmakat här på forumet. Vill du har mer information så är det hemsidan som gäller jo tack jag har kollat där med.. Tidigare på dagen stod det inget mer än den vanliga fredagspokern. Citera
Nemomen Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Nix, men det står mer info nu Och mer info kommer det att bli löpande Citera
Recommended Posts