jeneqvist Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Vet inte vad Sportingbet har att erbjuda spelarna som inte alla andra pokersajter har?! Har försökt nå Sportingbets support otaliga gånger nu och väntat alldeles för länge på svar via emajl och det gör er mycket sämre än många andra sidor. Satsa mer på att utveckla er support. Va? min största anledning till spel på sportingbet är den enormt tillmötesgående och snabba kundtjänsten som dessutom är helt på svenska. Har haft kontakt med support om flera olika saker bland annat ett feluttag till neteller på 1000$ till nån annan jeppes konto, hade pengarna på min neteller inom 8 timmar efter att jag upptäckt felet och fick första mejlsvar efter 3 minuter... VAD SKA MAN MER BEGÄRA? Skulle dock vara fint med nån typ julispecialare utan insättning? /vimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Håller helt klart med jeneqvist. Jag tycker supporten varit riktigt, riktigt bra. Trevliga personer, snabba svar, på svenska. Vad kan man mer begära? Tycker även att någon typ av "julispecialare" utan insättning vore underbart! / L Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fyrkantig boll Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Okej. Antar att alla upplever det olika... Mitt fall var lite annorlunda och Sportingbet ställde till det lite för mig. Men som sagt, olika fall för olika människor. Men ändå, fortsätt utveckla er support är väl inget kasst råd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Okej. Antar att alla upplever det olika... Mitt fall var lite annorlunda och Sportingbet ställde till det lite för mig. Men som sagt, olika fall för olika människor. Men ändå, fortsätt utveckla er support är väl inget kasst råd? Nej det är ju sant att ingen är perfekt, men i mitt tycke är nog f-n sportingbet högt upp bland siterna vad gäller support. Ska jag klaga på nåt är det att det inte finns nånstans i klienten man kan se hur många raked hands man har till given bonus. /vimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Man kan kolla upp sina rejkade händer via klientens support som finns tillgängliga dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
siggec Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Ska jag klaga på nåt är det att det inte finns nånstans i klienten man kan se hur många raked hands man har till given bonus. /vimpan Pratade med supporten häromdan (håller förresten med jeneqvist och ludomir) och det ska komma i oktoberuppdateringen av klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Från bonussidan: "Via denna kampanj så får du som ny spelare hos på Sportingbet en 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. " Jag har läst de senaste tio sidorna av denna tråd, men jag hittar ingen information om hur en raked hand defineras, endast omsättningskrav vilket inte verkar gällande för detta bonuserbjudande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 En raked hand är en pott som du bidragit till och som når storleken $1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Kommer knappast behålla deg där när bonusen är avklarad, vilket är snart. Siten har varit nere ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Kul o sitta spela en turnering. När andra pausen ska börja så fryser turneringen.. har vart så i 30 minuter. Och live-supporten kan inte göra nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Kul o sitta spela en turnering. När andra pausen ska börja så fryser turneringen.. har vart så i 30 minuter. Och live-supporten kan inte göra nått. Löste det sig sen, Blaabar? Skicka ett pm om det inte gjorde det (och även om det löste sig, men tog lång tid). Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 hej hej. Jag undrar varför inte ni med alla betting matcher. Till exempel brasilianska ligan. Om jag har fått ett tips på att ett lag kommer krossa dom andra, då har inte ni med matchen. Lite fegt tycker jag. Alla andra bolag har me dom. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 hej hej. Jag undrar varför inte ni med alla betting matcher. Till exempel brasilianska ligan. Om jag har fått ett tips på att ett lag kommer krossa dom andra, då har inte ni med matchen. Lite fegt tycker jag. Alla andra bolag har me dom. Thx Hej hej, sallor. Vi tar inte bort några matcher om det inte finns något alldeles särskilt som rättfärdigar det och det finns det sällan eller aldrig. Kanske är det så att oddsen bara inte har kommit upp ännu. Titta in igen lite senare. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Tvek. Det är som sallor säger. Kanske inte för att det ena laget borde vinna men ni har inte med alla matcher. Det var någon gång förra veckan då det var 4 brasilianska matcher i samma liga. Ni hade bara med 2 av dom att spela på under hela dagen. Riktigt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Tvek. Det är som sallor säger. Kanske inte för att det ena laget borde vinna men ni har inte med alla matcher. Det var någon gång förra veckan då det var 4 brasilianska matcher i samma liga. Ni hade bara med 2 av dom att spela på under hela dagen. Riktigt konstigt. Oj då, det var mer än vad jag visste. Jag ska försöka kolla upp anledningen så snart jag har möjlighet. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 sen undrar jag varför ni inte har med svenska speedway matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 sen undrar jag varför ni inte har med svenska speedway matcher Svensk speedway brukar vi ha! (men jag vet att vi nyligen kört igång med det och att det därför ibland kan saknas nu i början innan rutinerna sitter) Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 sen undrar jag varför ni inte har med svenska speedway matcher Svensk speedway brukar vi ha! (men jag vet att vi nyligen kört igång med det och att det därför ibland kan saknas nu i början innan rutinerna sitter) Mvh SportingbetOscar Asså.. Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demogorgon Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hej. Spelat på sportingbet nu ett tag och gillar det överlag (inget stort fan av boss klienten men det får väl gå ) och har märkt att det är mycket syd européer på siten. Detta verkar ju vara rätt bra då de överlag är ganska dåliga men jag tycker det är lite irriterande att det är så många som pratar tyska/spanska/turkiska och allt vad det är i chatten med varandra eftersom jag och många andra inte har någon aning om vad som sägs. På prima t.ex. blir det ju ett jäkla liv från poker managers så fort någon säger något på andra språk så min fråga är väl om ni har några som övervakar chatten också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 På prima t.ex. blir det ju ett jäkla liv från poker managers så fort någon säger något på andra språk så min fråga är väl om ni har några som övervakar chatten också? Jag har något bristande koll på detaljer när det gäller säkerheten, men ska höra mig för under morgondagen och ber att få återkomma med ett uförligt svar då. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Svar på tidigare fråga angående chatten Vid varje bord finns en flagga som representerar vilket språk som är OK på just det bordet. Följdaktligen är bara engelska godkänt på bord markerade med en amerikansk/brittisk flagga samtidigt som det bara är tyska som gäller på ett bord markerat med en tysk flagga. På grund av det stora antalet bord har vi inte möjlighet att hålla oavbruten uppsikt över samtliga chattar, men självklart övervakas verksamheten dygnet runt. Om du anser att en motspelare på något sätt missköter sig är du alltid mer än välkommen att kontakta oss. Livechatten i pokerklienten och den på hemsidan (http://se.sportingbet.com) hjälper gärna till. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Är inte engelska okej på samtliga bord? Verkar rätt dumt annars. Säg t.ex. att man vill spela 2/4 PLO/8 och det enda såna bord som är öppet är ett turkiskt bord, ska man då inte få prata engelska på det? Annars tycker jag att idén med att tillåta ett andra språk inom vissa gränser är mycket bra. Men engelska bör alltid vara okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Är inte engelska okej på samtliga bord? Verkar rätt dumt annars. Säg t.ex. att man vill spela 2/4 PLO/8 och det enda såna bord som är öppet är ett turkiskt bord, ska man då inte få prata engelska på det? Annars tycker jag att idén med att tillåta ett andra språk inom vissa gränser är mycket bra. Men engelska bör alltid vara okej. Förlåt mig, jag var otydlig i mitt förra inlägg. Engelska går såklart fint att använda på samtliga bord. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Nu är det dags för mig att gnälla om ännu en grej. Spelar en turnering. Går såklart bra o allt. Vi är 42 kvar och jag får byter bord. När jag kommer till det nya bordet står dealerknappen på samma plats hela tiden och ingen behöver lägga blinds. Alla får kort och det vanliga. crazy? vad händer sportingbetoscar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Nu är det dags för mig att gnälla om ännu en grej. Spelar en turnering. Går såklart bra o allt. Vi är 42 kvar och jag får byter bord. När jag kommer till det nya bordet står dealerknappen på samma plats hela tiden och ingen behöver lägga blinds. Alla får kort och det vanliga. crazy? vad händer sportingbetoscar? Minst sagt crazy. PM:a mig detaljerna (vad var det för turnering, vad kostade den etc.) så ska jag genast titta närmare på saken. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts