Gå till innehåll

Rabatterade varor i HeyShop!


HeyJohan

Recommended Posts

Rabatterade varor under september i HeyShop!

Varje månad kommer vi att ha två till tre olika produkter som vi sänker priset på enbart för POKERFORUM.nu:s medlemmar.

Priset gäller alltså enbart för de som öppnat konto och använt länk från forumet eller POKERFORUM.nu:s kod.

 

Har ni några frågor kring shopen, varor, leveranser etc så PM:a mig eller skicka ett mail till shop@heypoker.com.

 

iPod Mini 4 gb

Ord pris: 12.000 VIP

För POKERFORUM.nu-medlemmar: 10.000 VIP

 

Dolce & Gabbana Light Blue, 50ml (damdoft)

Ord pris: 3.000 VIP

För POKERFORUM.nu-medlemmar: 2.500 VIP

 

I shopen står endast det ordinarie priset men i orderbekräftelsen presenteras det rabatterade priset.

 

Erbjudandet gäller till och med 31 september 2005.

 

Mvh Johan

 

* Lite pill :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

danne3: Nej, så kan man inte riktigt se det.

VIP-poängen är ett belöningssystem som innebär att för varje hand där raken är minst € 0.3 tilldelas de spelare som suttit vid bordet och fått pocketcards 1 VIP-poäng.

 

Dessa måste man ju sedan kunna göra något vettigt för. Det är där som Hey Shop kommer in i bilden.

 

Man köper alltså inte sakerna för sina egna pengar, utan för den belöningsvaluta som vi har på sidan.

 

Hoppas min förklaring inte var alltför otydlig. :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur mkt i riktiga pengar för Heypoker motsvarar 3000 VIP? spelarna köper alltså dessa prylar för sina egna pengar, korrekt?

 

Se det så här. På Heypoker får du chansen att "köpa" något för det du har betalat i rake. På alla andra sidor får du aldrig den möjligheten. Som bäst får du lira en freeroll med 10000000000000 spelare och $5k i prispotten.

 

Alltså, på heypoker kan du få en ipod för det du har betalat i rake. Självklart blir ipoden ganska dyr om du räknar ut hur mycket du har betalat i rake. Men hur många sidor ger dig möjlighet att välja vad du vill göra med det du har betalat i rake? (eller "med endel av det du har betalat i rake" kanske man ska säga?)

 

Eller har jag kanske fel nu? :D (är ju trots allt tillbaka ifrån krogen så man vet ju aldrig :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja...köper saker för andras pengar när jag vinner andras pengar på poker :lol:

 

Instämmer att HeyPoker har en väldigt bra och effektiv idé. Dock finns det andra sidor som även belönar VIP-poäng dock på ett annorlunda sätt. BestPoker ger sina spelare saker som möjligtvis inte själv går att ordna. Som tex. fotbollsbiljetter till nästa vm-kval, biljetter till utsålda Coldplay koncerten etc. Hur som helst så tycker jag båda dessa sajter e på rätt spår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar om det kommer va sajter som kommer härma heypoker med denna schyssta idé om poäng shop? eller har ni tagit nån sorts patent på d? :roll:

Det är snarare HeyPoker som har härmat andra sajter, dock med en förbättring: Hos amerikanska sajter brukar man kunna köpa kepsar, jackor och andra reklamprodukter - här är det faktiskt fina grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...