TjockisBagarn Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Vilka sidor kan man spela på direkt i webläsaren? Måste man ha java eller dy för alla eller finns det någon där endast en webläsare behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Betson och Pacific Poker är de jag känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 Betson och Pacific Poker är de jag känner till. Måste man ha några speciella program för att spela t.ex java? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 akta dig för pacifics... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 akta dig för pacifics... är den dålig eller försöker du påstå att den är riggad? Hursomhelst är det några krav för att kunna använda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emotion Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Pokerroom.com ska ha javabaserad software om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 men på pokerroom får inte svenskar spela? eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 http://www.paf.fi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 4 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2005 http://www.paf.fi Måste man ha java för den sidan? Jag kommer så småningom inte att ha tillgång till java så jag vill veta vart jag kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 men på pokerroom får inte svenskar spela? eller har jag fel? Har för mig att det stämmer. Hollywood Poker går dock alldeles utmärkt Sökfunktionen skulle kanske kunna hjälpa dig här också Här spekuleras det i Java och Flash t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 TjockisBagarn, tror faktiskt det inte finns någon pokersajt som erbjuder spel enbart i browser utan några tillägsprogram. Främsta problemet är att browsers är utvecklade för statisk information och inte dynamsik interaktivitet. Minsta kravet för att få till det hela med säkerhetskraven för poker med pengar är nog Java/Active X/Flash. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Minsta kravet för att få till det hela med säkerhetskraven för poker med pengar är nog Java/Active X/Flash. - QoS huga, en pokersajt med active x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 jacobmal, tror inte det finns (som tur är), det var mer att visa på att man inte kan köra poker i XHTML/DHTML och AJAX/JS. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Det borde ju gå att göra en textbaserad pokersajt i PHP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Sant, man kan ju köra typ CGI:IRC över HTTPS. Frågan är bara hur många (förutom en massa nördar) som tycker det känns ballt? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts