Klubban Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Tjena jag håller på att försöka bygga upp min bankrulle så att det ska kunna bli lite fina pengar framöver. Just nu ligger den på 266 dollar vilka bord bör jag spela på och när ska jag gå upp till nästa nivå? Jag spelar bara NL hold em /Klubban * RP - QoS * Citera
minucci Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Tjena jag håller på att försöka bygga upp min bankrulle så att det ska kunna bli lite fina pengar framöver. Just nu ligger den på 266 dollar vilka bord bör jag spela på och när ska jag gå upp till nästa nivå?Jag spelar bara NL hold em /Klubban Om du kollar runt på forumet lite så hittar du allt du behöver. Finns X antal trådar som behandlar det ämnet. Men jag skulle tagit ett skott på NL 200 Citera
Klubban Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Ok får kolla runt lite, har sett att folk tycker att man bör ha 3000 BB på nästa bord så min rulle räcker inte äns till 0.05/0.1 Suger ju som fan. Men men det är väl bara att grinda på där tills att jag sitter med 600 då eller Citera
Swede Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 håller med heltok. Är du en bra spelare kan du köra på NL 25. Citera
Klubban Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 rullen har gått från 70 till 266 så det har gått rätt ok om man kollar på rullen. Har såklart haft vissa dagar då det har sugit som fan, men jag brukar plussa. NL25 vilka blinds motsvarar det? Citera
Klubban Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 finns inte 0.1/0.25 där jag lirar så det får nog bli 0.1/0.2 dvs NL 20 Jag för sjukt mycket statistik över mit spel och har som mål att komma upp till 0.5/1 har fixat rakeback och sånt (vilket inte kommer att ge så mycket nu men om det går framåt kommer att ge lite iallafall) Citera
Klubban Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Om ni lirar på flera olika siter räknar ni då ihop rullen från alla siter och därgenom bestämmer vilka bord ni ska lira på eller är det per site Citera
fraallan Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Om ni lirar på flera olika siter räknar ni då ihop rullen från alla siter och därgenom bestämmer vilka bord ni ska lira på eller är det per site Rulle är inte hur mycket pengar du har på kontot utan hur mycket pengar du har avsatt för poker.. Citera
Recommended Posts