Gå till innehåll

Bäste NLT-spelaren i Sverige?


Plox

Recommended Posts

Martin "Kniven" ligger onekligen bra till att kandidera till förstaplatsen tycker jag.

 

Spelar han öht cash games? Har för mig att jag läst att han bara spelar turneringar och inte ens spelar på nätet. Turneringar är ju lite mer av lotteri än CG.

 

Ja, han spelar cg. Han har ju en egen klient på b2b.. Men jag antar att odman syftade på hans turneringsfacit, vad gäller cg tror jag aldrig ha sett honom plussa. Har tom för mig att han erkände sig som en mindre bra cg-spelare i ett nr av PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdaily skrev att intjänade pengar skulle kunna vara ett sätt att avgöra vem som är bäst. Nu skrev du NL vet inte hur mycket NL Erik Sagström spelar men han har ju onekligen dragit in mycket pengar.

 

Det stog inget om det var cashgames eller turneringar i posten från början och det var därför min röst föll på Kniven. En WPT titel väger ganska tungt tycker jag, samt 2 stycken SM guld back to back om jag inte missminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han spelar cg. Han har ju en egen klient på b2b.. Men jag antar att odman syftade på hans turneringsfacit, vad gäller cg tror jag aldrig ha sett honom plussa. Har tom för mig att han erkände sig som en mindre bra cg-spelare i ett nr av PM

 

Precis vad jag kom ihåg från tidningen. Har för mig att han skrev att han inte gillade att spela på nätet i samma krönika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...