Plox Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Ja som rubriken lyder, vem är Sveriges bästa Hold ém NL spelare. Finns det någon form av ranking någonstans? Vem ser ni som Sveriges absolut bästa Hold ém lirare? Edit: Ändrat till NL. Citera
gdaily Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Hur skulle det kunna finnas någon ranking? Den enda rankingen som man skulle kunna använda är "intjänade pengar" Citera
Plox Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Ja men okej då , vem anser ni är Sveriges bästa NL spelare? Citera
Odman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Martin "Kniven" ligger onekligen bra till att kandidera till förstaplatsen tycker jag. Citera
Macroman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Martin "Kniven" ligger onekligen bra till att kandidera till förstaplatsen tycker jag. Spelar han öht cash games? Har för mig att jag läst att han bara spelar turneringar och inte ens spelar på nätet. Turneringar är ju lite mer av lotteri än CG. Citera
busen Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Martin "Kniven" ligger onekligen bra till att kandidera till förstaplatsen tycker jag. Spelar han öht cash games? Har för mig att jag läst att han bara spelar turneringar och inte ens spelar på nätet. Turneringar är ju lite mer av lotteri än CG. Ja, han spelar cg. Han har ju en egen klient på b2b.. Men jag antar att odman syftade på hans turneringsfacit, vad gäller cg tror jag aldrig ha sett honom plussa. Har tom för mig att han erkände sig som en mindre bra cg-spelare i ett nr av PM Citera
Odman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Gdaily skrev att intjänade pengar skulle kunna vara ett sätt att avgöra vem som är bäst. Nu skrev du NL vet inte hur mycket NL Erik Sagström spelar men han har ju onekligen dragit in mycket pengar. Det stog inget om det var cashgames eller turneringar i posten från början och det var därför min röst föll på Kniven. En WPT titel väger ganska tungt tycker jag, samt 2 stycken SM guld back to back om jag inte missminner mig. Citera
Plox Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Jo egentligen ville jag veta vilken spelare ni tycker är bäst överlag, NL eller turnerings spelar inte så stor roll. Citera
Hector Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Bengan eller Tipex skulle jag säga. Dared hade jag tveklöst sagt om han inte försvunnit (gulat?). Citera
Macroman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Ja, han spelar cg. Han har ju en egen klient på b2b.. Men jag antar att odman syftade på hans turneringsfacit, vad gäller cg tror jag aldrig ha sett honom plussa. Har tom för mig att han erkände sig som en mindre bra cg-spelare i ett nr av PM Precis vad jag kom ihåg från tidningen. Har för mig att han skrev att han inte gillade att spela på nätet i samma krönika. Citera
Macroman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Dared hade jag tveklöst sagt om han inte försvunnit (gulat?). Är det sant att han gulat? Spelat över sin BR då antar jag...? Citera
gdaily Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Dared är inte gul. Knivens bästa spel är nog sportspel, följt av mörkpoker, Sökö, Bridge, PLO och sedan no-limit Texas. Citera
SeEmSi Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Kan ingen berätta vem helgul är? Jag har hört allt från Daniel L till Ken till gdaily Citera
yoyo Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Bengan eller Tipex skulle jag säga. Dared hade jag tveklöst sagt om han inte försvunnit (gulat?). någon som vet vad som hänt med honom? Citera
busen Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Bengan eller Tipex skulle jag säga. Dared hade jag tveklöst sagt om han inte försvunnit (gulat?). någon som vet vad som hänt med honom? Han jobbar som pistvakt i Jokkmokk. Citera
Macroman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Dared är inte gul. Ok, då har antagligen bara bytt nick/site. Gdaily, kan du titta på min BR-fråga i denna tråd? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=14801&start=120 Citera
Nusseman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Men snälla, håll er till ämnet! Varken Dareds eventuella gulning eller BR-diskussioner hör hemma här, de ämnena har egna trådar annorstädes. Vill du ha gdailys uppmärksamhet rekommenderar jag PM-funktionen. Citera
heltok Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 står väl mellan möller och ken skulle jag säga... Citera
arsenalrulez Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Thuritz, Dared eller Bengan Citera
babyface10 Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 jag kan avslöja att jag är bäst Citera
Recommended Posts