jerma Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Vem ska jag ta kontakt med av er om det blir aktuellt att titta på en lokal? Citera
DiegoForlan Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Antar att herman är den som ligger bäst till för det ? Om du inte vill åka till fjord o Oljelandet för o hämta mjukis =) Men som sagt.. Får se vad mjukis o herman svarar på detta Citera
Mjukis Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Prata med Herman eller "Rossman" om du hittar någon lokal, så får vi i styrelsen ta beslut efter vad dom tycker. Ta gärna lite bilder så jag får vara med o titta oxå Citera
Herman Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 gört... skriv här sen hörs vi asså... kl e 3 blööö borst dööh mjukis Citera
Mjukis Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Går man in kl 03 på ett pokerforum så ska man inte borsta döh Herman. Eller menar du att jag ligger o borstar? Det är väl mer regel än undantag Citera
Herman Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 haha..! nu slutar vi diskutera sånt i den här tråden..det kan du ta i Bad BEats.. hähä! nae.. ja va bäste poker lirarn..! inge borst dööh..men ho kommer idag! Citera
brevikingen Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Hyr marsbäcken! utanför västervik Finns övernattningsmöjligheter till oss outsiders som skulle vilja vara med! Citera
jerma Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Då var det dags igen. Nån som kan ta beslut och har tid och hänga med och titta på lokal imorrn tisdag 10/10 kl 16:00. Jag ska möta fastighetsägaren utanför SE-banken då. Ring gärna och säg till, mjukis och Rickard har mitt nummer. Citera
jerma Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Då var det dags igen. Nån som kan ta beslut och har tid och hänga med och titta på lokal imorrn tisdag 10/10 kl 16:00. Jag ska möta fastighetsägaren utanför SE-banken då. Ring gärna och säg till, mjukis och Rickard har mitt nummer. 11/10 så klart ditt nöt Citera
DiegoForlan Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 önskar man kunde men jobbar ju dessvärre.... Hoppas lokalen är fin och att man kanske kan få ner hyran lite.. Gl boys o skriv så fort ni varit där Citera
Recommended Posts