cheunce Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Det var på rivern den kom...sorry about that Helt okej. Du har ju klara out draw skills. Sen måste man ha lite tur för att vinna. NU hoppas jag du vinner med mina chips Citera
C-Line Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Snubblade på Nusses 88 när jag gjorde en all-in bluff på knappen med J2 Citera
kenomann Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Kom man nia i sin andra pf turnering. Tack för en trevlig kväll allihopa. Citera
kauppinen Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Äsch...då åkte man ut som 4:a med A9o mot K7o Jaja, någon måste ju dra ut mig oxå Citera
price Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Äsch...då åkte man ut som 4:a med A9o mot K7oJaja, någon måste ju dra ut mig oxå Ja,den var jag stolt över ! Citera
cheunce Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Äsch...då åkte man ut som 4:a med A9o mot K7oJaja, någon måste ju dra ut mig oxå Va fan. Jag hade ju get dig en massa marker Citera
price Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Ut som 3:a efter att ha floppat kåken 255 med 22 på hand. En tredje 5:a på turn gjorde mig mindre lycklig och när alla pengar gick in så visade han upp KK Jaja, 3:a i första PF.NU-turneringen är ju godkänt Citera
Nusseman Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 15K mot 60K underläge var för svårt att knapra in men jag är rätt nöjd ändå. Det är inte illa att komma tvåa när man spelar på en klient som suger så mycket att man blir tårögd varje gång det är ens egen tur Citera
cab19 Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 A BIG cred till dig Nusseman som i mina "ögon" är en highstakes mtt:rare och dessutom moderator alltid i princip är med och spelar dessa online turneringar så vi vanliga dödliga kan snappa upp några "moves". Som sagt tanken är ju trots allt att vi ska utveckla oss som spelare och dessa turneringar är det riktigt bra klass på överlag om man jämför med "vanliga" mtt i denna prisklass,och varje gång lär jag mig alltid något nytt eller att bara titta på finalbordet som alltid håller bra klass. lfx kan också ta åt sig av smickret medans jag vill se gdaily,ector och gärna fler av 75Euro på b2b gänget delta lite oftare(i mån av tid förstås). Dock så är det för lite HH:s som kommer för granskning och där kan vi väl skärpa oss? /cab19 Citera
cheunce Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Vill passa på och tack TF och QoS för underhållande chat. Det är sällan jag har haft så svårt att koncentrera mig på vad som hände på bordet Sen får jag hoppas att QoS har kommit ner från sin tripp på T-röd Edit: Måste tacka C-Lin för att han dela med sig av att han jobbar/jobbat backstage på Bingolotto. Vet inte om han skulle försöka imponera på mig eller skrämma mig Citera
jackbalsam Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 QoS, kan inte du slänga upp att det är online i bannern när det börjar närma sig? Lyckas alltid missa pf.nu online. Citera
inteillaalls Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Missade turneringen jag också, jag som tjatat hela sommaren... /G Citera
Nusseman Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 QoS, kan inte du slänga upp att det är online i bannern när det börjar närma sig? Lyckas alltid missa pf.nu online. Det har stått (och står alltid inför varje forumturnering) i bannern under två eller tre dagars tid före turneringen... Citera
QoS Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2005 cheunce, tack själv, det var kul i går! Vem vann? - QoS Citera
larsa81 Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Hej! Det var jag som lyckades vinna turneringen igår. Hade runt medelstack när finalbordet drog igång, men med några fina händer lyckades jag ta en stor ledning när vi var 5st kvar, hade drygt 40k i stacken medans 2an hade runt 15k om jag inte minns fel. Därefter hände det inte speciellt mycket för mej, fick riktigt tråkiga kort, men lyckades sno några småpotter iaf. Nyckel potten var iaf när vi var 3st kvar och jag fick KK på knappen, höjde givetvis och fick en syn. Floppen var 552, bettade och fick syn. Turn var ytterligare en 5a. Då åkte stackarna in och den andre visade upp 22. Det var nu dags för HU spel mot Nusseman, hade en ganska betryggande lednig, 60k mot 15k, men det blev ändå ganska spännande. Men jag lyckades tillslut ta hem det hela när min K hög höll mot Nusses floppade färgdrag. Citera
stitchio Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 cheunce, tack själv, det var kul i går! Vem vann? - QoS Kommer du ens ihåg vad du gjorde ? Det jag är mest intresserad av är hur det gick med C-lines tvätt! Tog han disken tillslut tro? Här är en länk som kan trösta dig om disk var fallet http://www.expressen.se/index.jsp?a=427822 Citera
fiddegogogo Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 - Det verkar som att män och kvinnor är olika funtade, det kanske kommer med uppfostran. C-Line ser inte om toan är skitig eller om det ligger smulor på golvet, säger Camilla.- Jag kan bli förbannad för att jag får gå runt och städa jämt, men man vill inte tjata på sambon som en morsa. Tröst? Citera
stitchio Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 hehe ok, får väl erkänna att jag bara läste rubriken. Försökte inte klanka ner på C-lines uppfostran eller syn på smuts. Citera
Recommended Posts