AvdankadGamer Postad Lördag kl 19:57 Författare Rapport Postad Lördag kl 19:57 Löningshelgen är här! Kommer snart månadssummering här i tråden! 2 Citera
KlonkSteve Postad Lördag kl 20:36 Rapport Postad Lördag kl 20:36 36 minuter sedan, säger AvdankadGamer : Löningshelgen är här! Kommer snart månadssummering här i tråden! Kanske övar sin chipdumping strategi i cashgames bara? 🤣 1 Citera
AvdankadGamer Postad 23 timmar sedan Författare Rapport Postad 23 timmar sedan Ny månad, ny grind! Dags att summera Mars månad 2025. Tror inte jag nämnt det tidigare i dagboken men jag gick tillbaka till jobbet den andra veckan i mars efter ha varit föräldraledig sedan mitten av december. Detta har klart och tydligt gått ut över volymen då jag inte längre kan sitta och grinda en timme varje lunch när lillen sover middag. Känns dessutom som att jag och frugan alltid har någonting för oss på kvällarna, så det finns sällan tid att sätta sig och spela lite kort ett par timmar. Utöver det så har lillen dessutom börjat sova sämre och börjat vakna senast kl 05 varje morgon, vilket har börjat ta ut sin rätt nu den senaste veckan. Men utöver den bristande volymen så har spelet varit väldigt stabilt tycker jag. Har haft ett kvar kvällar där jag endast höll mig till b/c-game vilket syntes tydligt på resultatet. Jag skottande en del /5 ett tag under mars men hade ett par iskalla kvällar där jag tappade x antal inköp och har nu klivit ner och spelat /2 igen den senaste veckan. Känner ingen större stress att kliva upp igen men tror att rullen börjar närma sig ett nytt skott snart ändå. Om man jämför totalgrafen sen jag började denna dagok (2a feb) så ser allt väldigt mycket roligare ut nu än vad det gjorde i februari! Lärdomen vi kan ta av detta är två olika saker. För det första så är insättningsriggen på riktigt, då jag gjorde en insättning i slutet av februari och har sedan dess enbart vunnit rakt ut. För det andra så kan vi fastställa att man sitter fast och inte är nöjd med sin winrate så måste, måste man kliva upp i nivåer för att folk ska respektera ens höjningar! 6 Citera
Recommended Posts