AlexJSON Postad 29 December , 2024 Rapport Postad 29 December , 2024 Hej alla. God jul och god fortsättning på er. Jag återvänder nu till forumet efter en lång paus och mycket studerande för att förhoppningsvis kunna hitta likasinnade människor som kan tänka sig skapa någon form av grupp där vi kan diskutera händer/strategier m.m. För tillfället har jag alldeles för lågt sample för att kunna fastställa någon winrate överhuvudtaget. Skulle gissa på att jag vinner 3-4bb/100 på NL10 men har bara åkt på käftsmällar höger och vänster så just nu ligger jag på -6bb/100. Vi får se om jag lyckas vända skutan eller inte!!! Jag nickar Ogej på borden och ser fram emot att dela med mig av kampen från NL10 till NL100 med er alla. 4 Citera
Snake911 Postad 29 December , 2024 Rapport Postad 29 December , 2024 Välkommen och lycka till med klättringen! 1 Citera
AlexJSON Postad 29 December , 2024 Författare Rapport Postad 29 December , 2024 Skön start första sessionen tillbaka 14.4bb/100 All in adjusted 17.3bb/100!!! Har lite funderingar kring 2 händer. Hand 1: Är detta någonsin en syn på river? Vi slår inget värde och det är nästintill omöjligt att hitta en bluff. Tror inte min fellow lowstakes-lirare synar 2 gator med A hög för att bluffa river. Hand 2: Osäker om spelare gör om JT QJ FD m.m. till bluffar. Vad checkar fi tillbaka på flopp som nu är monster på river? 99? JJ? Citera
AlexJSON Postad 29 December , 2024 Författare Rapport Postad 29 December , 2024 SKUTAN ÄR OFFICIELLT VÄND!!!!! 2 Citera
AlexJSON Postad 30 December , 2024 Författare Rapport Postad 30 December , 2024 Det blev en lång och händelselös natt med hela två aktiva bord. Jag fick sakta men säkert stjäla blinds mot 2 väldigt duktiga regs med 15 resp. 18 vpip. Skönt att ha vänt skutan iaf!! Avslutar sessionen +1254kr och bb/100 26.81 Totalt sett ser det ut så här!!! Hoppas det håller i sig!!! 4 Citera
Recommended Posts