Snake911 Postad Söndag kl 18:09 Författare Rapport Postad Söndag kl 18:09 PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där? Citera
Snake911 Postad Söndag kl 20:08 Författare Rapport Postad Söndag kl 20:08 Det känns verkligen som att jag jag gått från en normal klass i skolan, till special ed klassen.. Säkert en kille som skriker "I AM THE LORD" efter han hittade sin 2 outer på turnen. Citera
soldado9 Postad Måndag kl 02:49 Rapport Postad Måndag kl 02:49 8 timmar sedan, säger Snake911 : PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där? Andas vi! Förstår det kan kännas tufft få lite kritik när du verkar plugga poker i sinne men det ger BE- resultat på /2 kr svs där man typ springer runt 20bb. Och det är FYI utan en hand någonsin i solvern Citera
Snake911 Postad Måndag kl 06:45 Författare Rapport Postad Måndag kl 06:45 3 timmar sedan, säger soldado9 : Andas vi! Förstår det kan kännas tufft få lite kritik när du verkar plugga poker i sinne men det ger BE- resultat på /2 kr svs där man typ springer runt 20bb. Och det är FYI utan en hand någonsin i solvern Its all fun and games. Sen va jag seriös när jag frågade. Mina resultat är som dom är, det går att ändra på. Ger en månads uppdatering i slutet av mars. Citera
soldado9 Postad Måndag kl 09:51 Rapport Postad Måndag kl 09:51 15 timmar sedan, säger Snake911 : PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där? Postar min "sunrun" du fortsätter tjata om 2 Citera
Snake911 Postad Måndag kl 10:12 Författare Rapport Postad Måndag kl 10:12 20 minuter sedan, säger soldado9 : Postar min "sunrun" du fortsätter tjata om Micro stejks gud🫡 1 Citera
Snake911 Postad Måndag kl 10:44 Författare Rapport Postad Måndag kl 10:44 Känns som att min dagbok är besudlad nu efter soldado9 pissade ner den med sitt Micro stejks revir🤣 1 Citera
soldado9 Postad Måndag kl 11:15 Rapport Postad Måndag kl 11:15 31 minuter sedan, säger Snake911 : Känns som att min dagbok är besudlad nu efter soldado9 pissade ner den med sitt Micro stejks revir🤣 Kan flytta över den till min egna om hen känner sig kränkt Citera
ölkaka Postad Måndag kl 11:47 Rapport Postad Måndag kl 11:47 17 timmar sedan, säger Snake911 : PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där? Vad är exploiten här? Du tänker att FI raisar för mycket Tx på turn? Citera
Snake911 Postad Måndag kl 15:09 Författare Rapport Postad Måndag kl 15:09 3 timmar sedan, säger soldado9 : Kan flytta över den till min egna om hen känner sig kränkt Nä, Soldado. Jag känner mig inte kränkt. Mina resultat är mina. Att jag satt mig där jag satt mig har varit ett aktivt val. Din graf kan stanna här som en påminnelse att pokern fortfarande lever. Citera
Snake911 Postad Måndag kl 15:12 Författare Rapport Postad Måndag kl 15:12 3 timmar sedan, säger ölkaka : Vad är exploiten här? Du tänker att FI raisar för mycket Tx på turn? Kommer inte ihåg varför jag gjorde som jag gjorde. Va väl någon read på någon reg antar jag. Citera
soldado9 Postad Måndag kl 15:38 Rapport Postad Måndag kl 15:38 28 minuter sedan, säger Snake911 : Nä, Soldado. Jag känner mig inte kränkt. Mina resultat är mina. Att jag satt mig där jag satt mig har varit ett aktivt val. Din graf kan stanna här som en påminnelse att pokern fortfarande lever. Så du menar att pokern lever för att jag vinner? Alrighhyyy 1 Citera
KINGVON Postad Måndag kl 17:02 Rapport Postad Måndag kl 17:02 1 timme sedan, säger soldado9 : Så du menar att pokern lever för att jag vinner? Alrighhyyy Det blir väl vad man gör det till 😂 Sen att folk fokuserar på totalt fel saker och verkar lika mentalt stabila som ett blödande fruntimmer underlättar nog inte heller på "resan" Bara för att man studerat alla spots, kan 32 decimaler i Pi och har 6st favoritdinosaurier betyder det inte ett skit i praktiken ändå, det blir örespoker livet ut! 5 Citera
Snake911 Postad Måndag kl 17:35 Författare Rapport Postad Måndag kl 17:35 (redigerade) 33 minuter sedan, säger KINGVON : Det blir väl vad man gör det till 😂 Sen att folk fokuserar på totalt fel saker och verkar lika mentalt stabila som ett blödande fruntimmer underlättar nog inte heller på "resan" Bara för att man studerat alla spots, kan 32 decimaler i Pi och har 6st favoritdinosaurier betyder det inte ett skit i praktiken ändå, det blir örespoker livet ut! Håller med! Att signa upp till Hustlers University eller gå på Alpha Male Bootcamps ,skaffa tatueringar och gå till gymmet och stå och pumpa biceps är vägen att gå! Applicerar jag detta kommer jag kunna ta mig ur /2 träsket och sluta spela för ören. Redigerad Måndag kl 17:35 av Snake911 Du borde fan bli coach alltså. 1 Citera
Recommended Posts