Gå till innehåll

Snake911 har återvänt! Gubbreggens resa mot högre höjder!

Recommended Posts

Postad
8 timmar sedan, säger Snake911 :

PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där?

Explosnoken.png.fff67a9120dd4168ec2d141177b8ce57.png

Andas vi! Förstår det kan kännas tufft få lite kritik när du verkar plugga poker i sinne men det ger  BE- resultat på /2 kr svs där man typ springer runt 20bb. Och det är FYI utan en hand någonsin i solvern

Postad
3 timmar sedan, säger soldado9 :

Andas vi! Förstår det kan kännas tufft få lite kritik när du verkar plugga poker i sinne men det ger  BE- resultat på /2 kr svs där man typ springer runt 20bb. Och det är FYI utan en hand någonsin i solvern

Its all fun and games. Sen va jag seriös när jag frågade.

Mina resultat är som dom är, det går att ändra på.

Ger en månads uppdatering i slutet av mars.

Postad
15 timmar sedan, säger Snake911 :

PIO Snoken är död och Explo Snoken är född. Känner mig len, som en nydaskad bebis rumpa. Soldado. Är detta explo approved eller kan jag tacka din sunrun för den där?

Postar min "sunrun" du fortsätter tjata om :) 

SUNRUN.png

• Like 2
Postad
31 minuter sedan, säger Snake911 :

Känns som att min dagbok är besudlad nu efter soldado9 pissade ner den med sitt Micro stejks revir🤣

Kan flytta över den till min egna om hen känner sig kränkt :) 

Postad
17 timmar sedan, säger Snake911 :

Vad är exploiten här? Du tänker att FI raisar för mycket Tx på turn?

Postad
3 timmar sedan, säger soldado9 :

Kan flytta över den till min egna om hen känner sig kränkt :) 

Nä, Soldado. Jag känner mig inte kränkt. Mina resultat är mina. Att jag satt mig där jag satt mig har varit ett aktivt val. Din graf kan stanna här som en påminnelse att pokern fortfarande lever.

Postad
3 timmar sedan, säger ölkaka :

Vad är exploiten här? Du tänker att FI raisar för mycket Tx på turn?

Kommer inte ihåg varför jag gjorde som jag gjorde. Va väl någon read på någon reg antar jag.

Postad
28 minuter sedan, säger Snake911 :

Nä, Soldado. Jag känner mig inte kränkt. Mina resultat är mina. Att jag satt mig där jag satt mig har varit ett aktivt val. Din graf kan stanna här som en påminnelse att pokern fortfarande lever.

Så du menar att pokern lever för att jag vinner? :D Alrighhyyy  

• Haha 1
Postad
1 timme sedan, säger soldado9 :

Så du menar att pokern lever för att jag vinner? :D Alrighhyyy  

Det blir väl vad man gör det till 😂 

Sen att folk fokuserar på totalt fel saker och verkar lika mentalt stabila som ett blödande fruntimmer underlättar nog inte heller på "resan"

Bara för att man studerat alla spots, kan 32 decimaler i Pi och har 6st favoritdinosaurier betyder det inte ett skit i praktiken ändå, det blir örespoker livet ut!

• Haha 5
Postad (redigerade)
33 minuter sedan, säger KINGVON :

Det blir väl vad man gör det till 😂 

Sen att folk fokuserar på totalt fel saker och verkar lika mentalt stabila som ett blödande fruntimmer underlättar nog inte heller på "resan"

Bara för att man studerat alla spots, kan 32 decimaler i Pi och har 6st favoritdinosaurier betyder det inte ett skit i praktiken ändå, det blir örespoker livet ut!

Håller med! Att signa upp till Hustlers University eller gå på Alpha Male Bootcamps ,skaffa tatueringar och gå till gymmet och stå och pumpa biceps är vägen att gå! Applicerar jag detta kommer jag kunna ta mig ur /2 träsket och sluta spela för ören.

Redigerad av Snake911
Du borde fan bli coach alltså.
  • Confused 1