soldado9 Postad Fredag kl 16:48 Författare Rapport Postad Fredag kl 16:48 Månadsupdate. Fått in en mycket fin volym må sägas. men fortsätter i vanlig ordning springa gode under EV. Tycker jag spelat periodvis väldigt bra poker men det hackar fortfarande stundtals, men jag får väl bara acceptera att jag aldrig kommer lära mig att kliva när jag spelar mitt C-spel. 2 2 Citera
massive Postad Fredag kl 17:17 Rapport Postad Fredag kl 17:17 28 minuter sedan, säger soldado9 : Månadsupdate. Fått in en mycket fin volym må sägas. men fortsätter i vanlig ordning springa gode under EV. Tycker jag spelat periodvis väldigt bra poker men det hackar fortfarande stundtals, men jag får väl bara acceptera att jag aldrig kommer lära mig att kliva när jag spelar mitt C-spel. glömt bort å fråga. vilka stakes spelar du? och är det bara SVS? Citera
soldado9 Postad Fredag kl 17:34 Författare Rapport Postad Fredag kl 17:34 15 minuter sedan, säger massive : glömt bort å fråga. vilka stakes spelar du? och är det bara SVS? /5 kr och Europoolen när det är dött svs och då spelas 50nl. Har jag feeling skjuter jag lite 100NL 3 Citera
soldado9 Postad Fredag kl 21:36 Författare Rapport Postad Fredag kl 21:36 54 minuter sedan, säger Fillen3 : Fan va king asså!!!🤩 Det är bara du som stoppar mig från fullständig endboss din jävel!! Dock har jag sparat i HHn från en kväll 2023 när jag kom hem från krogen och käkade dig levande. Återkommer med händer Citera
Fillen3 Postad Fredag kl 23:08 Rapport Postad Fredag kl 23:08 1 timme sedan, säger soldado9 : Det är bara du som stoppar mig från fullständig endboss din jävel!! Dock har jag sparat i HHn från en kväll 2023 när jag kom hem från krogen och käkade dig levande. Återkommer med händer Haha Fyfan asså.. minns bara att jag var hur tiltad som helst på dig😂 Citera
soldado9 Postad igår kl 00:23 Författare Rapport Postad igår kl 00:23 1 timme sedan, säger Fillen3 : Haha Fyfan asså.. minns bara att jag var hur tiltad som helst på dig😂 Jo, kommer typ aldrig ha en bättre kväll. Mördande dig HU samtidigt om en världbrud stog och beundrade på sidan 1 Citera
lamern Postad igår kl 08:55 Rapport Postad igår kl 08:55 en flaska rött, levande ljus och sex bord svs micros-dejten sviker inte ofta 1 Citera
Johan_Beta Postad igår kl 10:16 Rapport Postad igår kl 10:16 9 timmar sedan, säger soldado9 : Jo, kommer typ aldrig ha en bättre kväll. Mördande dig HU samtidigt om en världbrud stog och beundrade på sidan Världbrud? Citera
dachrimannen2.0 Postad igår kl 10:28 Rapport Postad igår kl 10:28 11 minuter sedan, säger Johan_Beta : Världbrud? En brud från världen. 3 Citera
Babushka1 Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan 3 timmar sedan, säger dachrimannen2.0 : En brud från världen. Mindre press i jämfört med världens brud. Citera
Johan_Beta Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan 5 timmar sedan, säger dachrimannen2.0 : En brud från världen. Man måste älska Solle Citera
KINGVON Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan (redigerade) 7 timmar sedan, säger dachrimannen2.0 : En brud från världen. BigD, mannen som höftpumpat flest ton nyskild trebarnsmorsa norr om dalälven. Eller som han själv uttrycker det "en brud från världen" eller "världbrud" Redigerad 17 timmar sedan av KINGVON 3 Citera
soldado9 Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan ”Världsbrud” ska det ju givetvis stå Citera
Rhetoric Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Mina herrar, det är givetvis en hora vi talar om. 2 1 Citera
soldado9 Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan 21 minuter sedan, säger Rhetoric : Mina herrar, det är givetvis en hora vi talar om. Sluta, är ju mina framtida barns mor vi pratar om 1 Citera
Recommended Posts