ades_va Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 upp nästan 5 k evro på nätet sen jag kom ner hit Vad är en evro? Och hur uttalas det? Stavningen ser lite ut som svenskarnas egendomliga uttal av euro. Hoppas du inte tar illa upp men det är få saker som stör mig mer än det uttalet... Trode vi skulle slippa det när vi inte införde valutan. Euro ska uttalas som landet uttalar första halvan av Europa. Mao ska vi svenska säga typ [Éouro] 'ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 upp nästan 5 k evro på nätet sen jag kom ner hit Vad är en evro? Och hur uttalas det? Stavningen ser lite ut som svenskarnas egendomliga uttal av euro. Hoppas du inte tar illa upp men det är få saker som stör mig mer än det uttalet... Trode vi skulle slippa det när vi inte införde valutan. men tilta mig, ber om ursäkt men om du inte märkte det lite småfull när jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Fifan vilka fiskar vi är dom var 3 st vi 3 st men dom var exakt 112 år tillsamans som tur var så var det jag som tog tog den äldsta..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 hörde precis att hon bara var 40 björns var ju 42 lllllllllllloooooooooooooooooolllllllllllll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 Lol.. tydligen har vi dragit hem en 36 åring samt hennes storasyster som är 40 samt en med okänd ålder.. gammal också.. positiva är att de ser faan ut som 25.. bara hoppas jag tycker det när jag vaknar imorgon.. har fruktansvärt ångest över var jag ska somna in nu dock.. råd behövs genast.. Tänk bara på äckelpoängen Jonas... lol.. har jag ngnsin tänkt så långt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 HAHAHAHAHA... ge henne vad hon vill ha jonas... Jag vill se minst 10st nya i stallet när du kommer hem, givetvis olika åldrar och etniska urspung etc. gärna ett par tvillingar... Rapport gällande nuvarande status på vegasstallet önskas omgående... SÅ sjukt alltihopa.. fortfarande hyfsat fulla. Men sjukt alltså. Tjejerna tiltar på oss nu, taxin tar tid. Vi vill även ha dem härifrån. Du vet kenny att jag inte sysslar med sådant... Har ju dessutom en flicka lite halvt på gång hemma så jag är hellugn nu. Tror gårdagen var + ev, marginellt men dock lite. Tror Maskinen räknade fel på åldern också 118 får jag det till tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 HAHAHAHAHA... ge henne vad hon vill ha jonas... Jag vill se minst 10st nya i stallet när du kommer hem, givetvis olika åldrar och etniska urspung etc. gärna ett par tvillingar... Rapport gällande nuvarande status på vegasstallet önskas omgående... Tjejerna tiltar på oss nu, taxin tar tid. Vi vill även ha dem härifrån. Trodde high stakes spelare visste att man inte ska gå All In utan outs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 HAHAHAHAHA... ge henne vad hon vill ha jonas... Jag vill se minst 10st nya i stallet när du kommer hem, givetvis olika åldrar och etniska urspung etc. gärna ett par tvillingar... Rapport gällande nuvarande status på vegasstallet önskas omgående... Tjejerna tiltar på oss nu, taxin tar tid. Vi vill även ha dem härifrån. Trodde high stakes spelare visste att man inte ska gå All In utan outs. Kanske därför man inte är highstakespelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 Lite halvtiltat lir idag, lirar mestadels turneringar men har svårt att lyckas vinna några all ins.. Sjukt trååkigt tiltat med såna dagar, dock bara lillbacken idag tot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Kanske därför man inte är highstakespelare.. Sa ni så till 40-åringarna? Lite halvtiltat lir idag, lirar mestadels turneringar men har svårt att lyckas vinna några all ins.. Sjukt trååkigt tiltat med såna dagar, dock bara lillbacken idag tot. Men du kan ju fan inte hålla på och lira turnering, dina utdragningsskills är ju helt toppade åt cashgamehållet nu. Vore ju som om Carolina Kluft skulle få för sig att tävla i kanot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 Kanske därför man inte är highstakespelare.. Sa ni så till 40-åringarna? Lite halvtiltat lir idag, lirar mestadels turneringar men har svårt att lyckas vinna några all ins.. Sjukt trååkigt tiltat med såna dagar, dock bara lillbacken idag tot. Men du kan ju fan inte hålla på och lira turnering, dina utdragningsskills är ju helt toppade åt cashgamehållet nu. Vore ju som om Carolina Kluft skulle få för sig att tävla i kanot... MIn var faktiskt bara 36..... Och inte en aning vad vi sa men eftersom vi tog limo hem fanns det väl en chans att kanske snacka en del men som sagt inte en aning. har ju inga utdragningsskills... vinner bara händer där jag slippe visa upp dem och spela ner dem helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 Åter igen dags för en heldag med livepoker. Vi ger av osss av tidigt fö ratt spela lite satelliter till 1k touren ikväll på bellagio. Känns lite drygt att köpa in sig i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 När man är 18 är 20-åringar läckra. När man är 60 är 42-åringar läckra men även 20-åringar. Det bordet betyda att 42-åringar även funkar när man är yngre. Jag är nöjd varje gång jag får med mig någon hem under 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 4 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2005 ikväll har maskinen fått napp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 ikväll har maskinen fått napp Om du ser detta och är i närheten av illuminee så hälsa honom från swe_holdem att jag har fått stå ut med massa skit från farsan för att han inte skickat över hans 2 500 kr till kontot, björn brukar alltid göra det direkt men nu har farsan väntat 24 timmar och han är itne den tåmodiga typen, men skicka EUR 300 så är allt lugnt ha ha ha! orkar inte med hans tjöt mer. fan björn, har du knarkat eller!? får väl ta det via shiva i fortsättningen om han ska hålla på så här och då blir det inget staffpoker lir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Är det inte dags att växa upp istället så du kan sätta in pengar själv fisk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Är det inte dags att växa upp istället så du kan sätta in pengar själv fisk!! Du kan vara en födelsedagsfisk.. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 grabbar.. är det nåt från Sverige som jag ska ta med till er? Snus, tidningar dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 5 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2005 grabbar.. är det nåt från Sverige som jag ska ta med till er? Snus, tidningar dylikt? skulle vara bra om du kunde inhandla en mobilladdare åt mig... skulle vara väldigt värt faktiskt. Inte jättenödigt men skulle uppskattas. Har en sån där smal motorola, V3 tror jag den heter. Örtsalt vill vi även ha. Annars är det nog bra tror vi iallefall. Vi ska ut och köpa xbox nu så kan ta med spel om du har och vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Annars är det nog bra tror vi iallefall. Vi ska ut och köpa xbox nu så kan ta med spel om du har och vill. Tänkte bara tipsa om att PAL spel inte fungerar på en NTSC Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 grabbar.. hoppas ni har ac adaptorer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2005 du menar vanliga reseladdare antar jag , svar ja.. För övrigt sjukt tiltat just nu, åkte nyss ur starstour som 20 av 500 pers. 150 buy in så var en del till topp tio. Himla kul att det var första handen vi är all in med och är tvungan att visa upp Ak mot At med träff på K på floppen.. hade varit chipfemma i dett aläge om den stått sig. Lite tråkigt efter några timmars slit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 tJENA GRABBAR ni verkar ha kul därborta! Hälsa vegas från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Vad gör ni fiskar? Kom ihåhg att två brudar är mer value än en! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts