Gå till innehåll

MatsJonssons inte så galna äventyr


Johan_Beta

Recommended Posts

5 minuter sedan, säger KINGVON :

Jo det ska jag tala om för dig, var tjurig och gick lite maskin efter att ha jagat back hela natten/morgonen. Så för att bryta mönstret lite så lirkade jag fram helgens gottepåse och nallade lite oskyldig och hipsvips så är man inne och gör kaos istället för att backa!

 

vad hade du i den där megapotten då jag reshovade river och du vek?

image.png.89f8575a301c83b71924edb87f733d73.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, säger KINGVON :

fan vad du verkar bitter idag då jävla gringubbe, gå och lägg dig och vila så är det ny dag imorn

haha va? blev du ledsen när jag påpekade att du missuppfattat anledningen till din insamlingsfond? blir du alltid så här aggressiv på ladd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, säger RuoXuan :

Förenkla och spela B50 flop istället. Ogillar spela jam mot X-R efter B60 då pool underbluffar i dessa situationer.

Kan ju vara mer värt att fundera på att spela J mot underbluff då de har för lite low equity hands i xr line. Sen beror det ju på vad deras value range för xr är här. Om de legit bara raisar 8x blir det katastrof, men om de har typ KJ AJ, 8x och massa high equity draws som T9dd, T9hh, QTdd QThh etc så blir jam mer attraktivt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, säger Rhetoric :

haha va? blev du ledsen när jag påpekade att du missuppfattat anledningen till din insamlingsfond? blir du alltid så här aggressiv på ladd?

haha nä jag är alltid lugn :D var inte ens det jag tänkte på, taskigt håna någon att han lyckas förlora max jag syftade på. Salt i såren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger sebeke :

Kan ju vara mer värt att fundera på att spela J mot underbluff då de har för lite low equity hands i xr line. Sen beror det ju på vad deras value range för xr är här. Om de legit bara raisar 8x blir det katastrof, men om de har typ KJ AJ, 8x och massa high equity draws som T9dd, T9hh, QTdd QThh etc så blir jam mer attraktivt. 

Högst osannolikt att poolen hittar X-R med något sämre än T9dd. 

Ogillar deg med Kd också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, säger KINGVON :

haha nä jag är alltid lugn :D var inte ens det jag tänkte på, taskigt håna någon att han lyckas förlora max jag syftade på. Salt i såren

lugn är bra :) gillar vi!

jag fortsatte enbart min och Johan_Beta's jargong som vi påbörjade igår. jag tror inte han tog illa upp allas faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Ni måste verkligen sluta fundera så mycket över poker

Sant, har babblat tillräckligt nu. Har till och med uppnått kvoten för dagliga reaktioner.

Fick detta meddelande nyss "Sorry, you cannot add any more reactions today."

Rutan kliver, GG!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger KINGVON :

Kärlekstråden för beccs detta, är hon tiltad :S?

var livrädd inte vågar jag få in det pre mot beccan, så får man muck

 

wtfbecks.png

Hon måste ju varit inne och läst och utökat 2%-rangen om AQo ligger där nu. Själv foldar jag range mot henne tills jag något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...