soldado9 Postad 26 Februari Rapport Postad 26 Februari 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : Gillar att backa in i händer som är relativt svaga values men har flopp-koppling pga fler naturliga call-möjligheter turn/river i tex 77-fallet där man plockar upp OE turn, svagt set river TrippelbarrelJonsson luktar sig till svaga linjer Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari THE SYSTEM HAS DETECTED A WEAK LINE INITIATE PRESSURE PROTOCOL ENGAGE 1 Citera
soldado9 Postad 27 Februari Rapport Postad 27 Februari 4 minuter sedan, säger Johan_Beta : THE SYSTEM HAS DETECTED A WEAK LINE INITIATE PRESSURE PROTOCOL ENGAGE Skräcken möta trippeljanne deepstack Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari RUNNING 4-STRAIGHT OVERNUT DIAGNOSIS VILLAIN AJ POSSIBILITY ESTIMATE: 0,00 % SUGGESTED PRESSURE LEVEL: MAX 5 2 2 Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari (a4-handen inträffade medan jag spelade alla händer på 1 bord i ungefär 2 timmar om ni undrar kring pf starthänder) Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari 11 minuter sedan, säger soldado9 : Skräcken möta trippeljanne deepstack Om vi ska vara ärliga är det ju bara för folk att stänga ner datorn 1 1 Citera
dachrimannen2.0 Postad 27 Februari Rapport Postad 27 Februari har du lika stor dachri irl som på pokerborden? Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari 14 minuter sedan, säger dachrimannen2.0 : har du lika stor dachri irl som på pokerborden? Har någons pokerspel någon gång andats mindre storkukslugn än mitt? Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari Pga sociala åtaganden imorgon kväll kommer här månadens resultat. Vi landar på 2,37 Ajd bb/100 vilket inte är bra. Upplever dock att jag tagit stora steg framåt denna månaden så är hoppfull om resultatet för mars (vilket såklart garanterar motsatsen). Målet är som alltid att vara lite mindre retard, leka mer med sizing och välja lågvariansalternativ när mina spindelsinnen avråder mig från bullriga manöver. 4 Citera
Johan_Beta Postad 27 Februari Författare Rapport Postad 27 Februari Två händer från igår jag varken vet ut eller in om men utgår från att de misshandlats. Tacksam för vägledning. Intressant notering att man alltid verkar få obegränsad action med för mig oortodoxa linjer. Citera
soldado9 Postad 27 Februari Rapport Postad 27 Februari 9 minuter sedan, säger Johan_Beta : Två händer från igår jag varken vet ut eller in om men utgår från att de misshandlats. Tacksam för vägledning. Intressant notering att man alltid verkar få obegränsad action med för mig oortodoxa linjer. måste säga att jag får lite mysribba av dina fräcka linjer. Fyfan vad kul poker hade varit att spela om fler spelade som dig. Framåt jonsson 1 1 Citera
Johan_Beta Postad 3 Mars Författare Rapport Postad 3 Mars Robusten verkade synbart upprörd efter de här fyra händerna 4 1 Citera
Dinousarien Postad 3 Mars Rapport Postad 3 Mars 40 minuter sedan, säger Johan_Beta : Robusten verkade synbart upprörd efter de här fyra händerna Hur lång tid tog det innan du synade river i JT handen? 1 Citera
Johan_Beta Postad 4 Mars Författare Rapport Postad 4 Mars 26 minuter sedan, säger Dinousarien : Hur lång tid tog det innan du synade river i JT handen? Stekte kanske i någon millisekund 1 1 Citera
Snake911 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars Den 2025-02-27 kl 13:07, säger Johan_Beta : THE SYSTEM HAS DETECTED A WEAK LINE INITIATE PRESSURE PROTOCOL ENGAGE Sexig linje. Citera
Snake911 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars Tycker inte Robust spelar dåligt när jag spelat mot honom. Känns mer som ni haft en long standing beef på poker borden och att han överlevlar sig rätt rejält mot dig. Tycker att han skruvade till 44 handen flop och turn dock. Citera
soldado9 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars (redigerade) 10 timmar sedan, säger Johan_Beta : Robusten verkade synbart upprörd efter de här fyra händerna Har inte robustilten förstått att detta är Jonssons värld och vi alla andra bara lever i den Redigerad 4 Mars av soldado9 Abc 2 Citera
Yxel Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars Med vänlig hälsning, Jedi"rungoodforlife"goesmod IMG_4945.mov Citera
Snake911 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars 20 minuter sedan, säger Yxel : Med vänlig hälsning, Jedi"rungoodforlife"goesmod IMG_4945.mov Ladda upp igen @Yxel ser inte videon. Citera
Markus8000 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars 10 minuter sedan, säger Yxel : Är nog för stor, skitsamma Thats what she said 1 2 1 Citera
Markus8000 Postad 4 Mars Rapport Postad 4 Mars 11 timmar sedan, säger Johan_Beta : Robusten verkade synbart upprörd efter de här fyra händerna Pokergodis som vanligt Marre 1 Citera
Recommended Posts