emiiii Postad Tisdag kl 18:21 Rapport Postad Tisdag kl 18:21 7 timmar sedan, säger Johan_Beta : Aldrig fått ett samtal och har ändå haft 15bi losses intradag och 40bi downswings. Hur funkar det där systemet egentligen? Gissar att det finns en absolut gräns i kronor som utlöser flaggningen, tror inte det är är relativt. Du kan säkert förlora 50bi på lägsta nivån under en dag utan att det händer nått. Citera
brusig1 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan Otrolig skräll att man inte har hört att någon utnyttjar de här spelgränserna och busringer för att tilta andra regs. Man hade kunnat bete sig hur orimligt som helst utan att mottagaren hade kunnat märka skillnaden. 3 Citera
Babushka1 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan Den 2024-11-19 kl 14:54, säger Johan_Beta : Gjorde fabriksåterställning, installerade SvS - krasch med två bord. Hur kan jag vara den enda som har det här problemet? Jag har också det problemet, stänger ner två, tre gånger sen fungerar det. Men börjar ju alltid sessionerna med tilt-mode. Vilket antivirus har du och fullständigt personnummer? 1 Citera
Rhetoric Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 55 minuter sedan, säger brusig1 : Otrolig skräll att man inte har hört att någon utnyttjar de här spelgränserna och busringer för att tilta andra regs. Man hade kunnat bete sig hur orimligt som helst utan att mottagaren hade kunnat märka skillnaden. Jag är villig att betala för en busringning till Raph. Hade kunnat bli hur roligt som helst. Citera
Johan_Beta Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Babushka1 : Jag har också det problemet, stänger ner två, tre gånger sen fungerar det. Men börjar ju alltid sessionerna med tilt-mode. Vilket antivirus har du och fullständigt personnummer? Nej du har inte det problemet - jag kan aldrig spela med 2 bord eller fler utan att det kraschar! Ny laptop inköpt, tur att man är rik. 660417-6969 Citera
AmyWinehouse Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan Vilket AV kör du och varför? Windows 10/11-defender är ju så pass bra att det sällan behövs något annat. Högst troligt att det är någon sorts false-flag i görningen. Citera
lamern Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan känns bra att varit med och pytsat in till nya datorn Citera
Johan_Beta Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan 27 minuter sedan, säger AmyWinehouse : Vilket AV kör du och varför? Windows 10/11-defender är ju så pass bra att det sällan behövs något annat. Högst troligt att det är någon sorts false-flag i görningen. ESET (gamla nod32). Funkar tillsammans med gammal stationär och nya laptopen så inte det som är problemet, även om den ogillar install-filen. Körde Svs direkt efter fabriksomstart med helt blank dator men kraschade på samma sätt ändå så återstår typ hårdvarufel? 1 Citera
Johan_Beta Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan 24 minuter sedan, säger lamern : känns bra att varit med och pytsat in till nya datorn Haha tackar. Var det du som fick Kungarna spräckta idag? Citera
lamern Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan tror inte något spräcktes utöver mina drömmar, har för mig jag drog halvdött men minns inte riktigt 😅 1 Citera
Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 15 minuter sedan, säger lamern : tror inte något spräcktes utöver mina drömmar, har för mig jag drog halvdött men minns inte riktigt 😅 Vad är det du nickar nu igen? Citera
lamern Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 8 timmar sedan, säger Johan_Beta : Vad är det du nickar nu igen? sonnyburnett. regnit i mängden och spelar inte så mycket så jag går under radarn Citera
Johan_Beta Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 40 minuter sedan, säger lamern : sonnyburnett. regnit i mängden och spelar inte så mycket så jag går under radarn Just det, tänkte faktiskt hylla dig för din JJ-push - blir alltid tårögd varje gång jag ser någon pusha PP:s under QQ och jag skämdes nästan över att inte kunna gengälda action-gesten utan där jag satt jag som en nit med QQ-STÅL 1 Citera
EvilEyes Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 10 timmar sedan, säger Johan_Beta : ESET (gamla nod32). Funkar tillsammans med gammal stationär och nya laptopen så inte det som är problemet, även om den ogillar install-filen. Körde Svs direkt efter fabriksomstart med helt blank dator men kraschade på samma sätt ändå så återstår typ hårdvarufel? Svs har problem och det är tydligen leverantörens fel och dem vet inte vad de beror på men ”jobbar” på de, drabbar tydligen bara ett fåtal. Kraschar på min nya dator men fungerar på min äldre Citera
Recommended Posts