Johan_Beta Postad Söndag kl 23:20 Författare Rapport Postad Söndag kl 23:20 10 timmar sedan, säger Babushka1 : Såg att Mr darko är reggat till HU-eventet! Det kan bli ni i final, Mats! Sjuka är att jag blivit lite hooked på hans kanal. Var någon video där han var helt förstörd och satt tyst i slutet - nästan så det tårades i ögonen. Sen var det kanske lite konstigt att rullen var slut efter en normal backsession men känslorna var äkta. Vad är grejen med att han spelar 25/50$ nu helt plötsligt? Går ju inte sms-låna till det. Citera
Johan_Beta Postad Söndag kl 23:21 Författare Rapport Postad Söndag kl 23:21 4 timmar sedan, säger Babushka1 : En annan drömduo för rail vore Rebeccagoat mot Yxel. Tummarna kan även hållas här🙂. Den som vågar öppna >20% på knappen kommer SLAKTA Citera
Johan_Beta Postad Söndag kl 23:27 Författare Rapport Postad Söndag kl 23:27 4 timmar sedan, säger soldado9 : Som en våt dröm, full explo noll gto. Vi håller tummarna Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? Citera
KINGVON Postad Söndag kl 23:33 Rapport Postad Söndag kl 23:33 10 minuter sedan, säger Johan_Beta : Sjuka är att jag blivit lite hooked på hans kanal. Var någon video där han var helt förstörd och satt tyst i slutet - nästan så det tårades i ögonen. Sen var det kanske lite konstigt att rullen var slut efter en normal backsession men känslorna var äkta. Vad är grejen med att han spelar 25/50$ nu helt plötsligt? Går ju inte sms-låna till det. dom får lira med sitens pengar streamersen, sen antar jag dom får % av potentiella winnings eller något slags arvode för att dyka upp och spela, nånting lär det vara iaf annars hade ju ingen orkat spela. Citera
Johan_Beta Postad Söndag kl 23:44 Författare Rapport Postad Söndag kl 23:44 10 minuter sedan, säger KINGVON : dom får lira med sitens pengar streamersen, sen antar jag dom får % av potentiella winnings eller något slags arvode för att dyka upp och spela, nånting lär det vara iaf annars hade ju ingen orkat spela. Sweet deal för hans kanal är väl inte så stor? Citera
Rhetoric Postad Söndag kl 23:56 Rapport Postad Söndag kl 23:56 (redigerade) 28 minuter sedan, säger Johan_Beta : Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? Raph läser forumen. Skriv till honom så svarar han säkert! Han skrev till mig för någon vecka sedan efter att jag kommenterat hans punt till soldado i hans tråd. Som tack för tipset vill jag att matchen streamas! Redigerad Söndag kl 23:56 av Rhetoric Citera
soldado9 Postad Måndag kl 01:07 Rapport Postad Måndag kl 01:07 (redigerade) 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? vi kan köra Johan_beta om du är sugen, sätter upp stream och hoppas pf poppar popcornen och donerar som aldrig för till en ”gul” soldado Microstakes OPEN 2024 kommer säkert bli dunderslaktad men behöver lite HU-träning måste man väl säga efter lördagens debackel.. 😂 Redigerad Måndag kl 01:10 av soldado9 7 Citera
lamern Postad Måndag kl 11:19 Rapport Postad Måndag kl 11:19 kör! svs micros svar på berri vs linus Citera
Johan_Beta Postad Måndag kl 19:47 Författare Rapport Postad Måndag kl 19:47 18 timmar sedan, säger soldado9 : vi kan köra Johan_beta om du är sugen, sätter upp stream och hoppas pf poppar popcornen och donerar som aldrig för till en ”gul” soldado Microstakes OPEN 2024 kommer säkert bli dunderslaktad men behöver lite HU-träning måste man väl säga efter lördagens debackel.. 😂 Vilka stakes och hur mkt måste jag förlora innan jag får våldtäktsduscha? Citera
Johan_Beta Postad Måndag kl 22:58 Författare Rapport Postad Måndag kl 22:58 Flera bord idag som bara hade regs vilket innebär sämre värde förstås men skulle säga att det stora problemet är att det blir så jäkla tråkigt. Det är ju brädor som är kul, inte preflop-spelet. Körde en RFI på ~100% och blev möjligen lite mer 3-bettad än vanligt men i stort sett satt gubbarna och stirrade tomt framför sig. Länge leve valen, eller Belugan som Raffe säger! Citera
Doctor_Strangelove Postad Måndag kl 23:14 Rapport Postad Måndag kl 23:14 (redigerade) 16 minuter sedan, säger Johan_Beta : Länge leve valen, eller Belugan som Raffe säger! Redigerad Måndag kl 23:14 av Doctor_Strangelove 1 Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 06:08 Rapport Postad Tisdag kl 06:08 10 timmar sedan, säger Johan_Beta : Vilka stakes och hur mkt måste jag förlora innan jag får våldtäktsduscha? Upp till dig Jonsson. Håller på sälja lite gamla skjortor på tradera. Kan återkomma när jag fått dom sålda och kan slänga in några 100-lappar Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 07:34 Författare Rapport Postad Tisdag kl 07:34 1 timme sedan, säger soldado9 : Upp till dig Jonsson. Håller på sälja lite gamla skjortor på tradera. Kan återkomma när jag fått dom sålda och kan slänga in några 100-lappar Lite mer gubbig stil än vad jag hade förväntat mig 1 Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 08:37 Rapport Postad Tisdag kl 08:37 59 minuter sedan, säger Johan_Beta : Lite mer gubbig stil än vad jag hade förväntat mig Ska bara se om jag ens får göra comeback på svs. Inte nog med att man ska grisbacka och må skit, dom jävlarna ska ringa och påminna en om det 1 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 09:27 Författare Rapport Postad Tisdag kl 09:27 49 minuter sedan, säger soldado9 : Ska bara se om jag ens får göra comeback på svs. Inte nog med att man ska grisbacka och må skit, dom jävlarna ska ringa och påminna en om det Fråga dom hur det går mitt tekniska ärende om klient-krasch om du får möjlighet. Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 09:35 Författare Rapport Postad Tisdag kl 09:35 Köpte en ny fin laptop som jag använder för svspoker och gubbsurfning på SvD. Har ett normalt virusskydd jag använt i 15 år. Helt plötsligt gick det inte att multi-tablea (1 bord funkar) utan att Svs-klienten kraschar och verkar inte gå att lösa. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns ju spew deluxe att köpa ännu en ny 🤢 Citera
emiiii Postad Tisdag kl 09:49 Rapport Postad Tisdag kl 09:49 (redigerade) 1 timme sedan, säger soldado9 : Ska bara se om jag ens får göra comeback på svs. Inte nog med att man ska grisbacka och må skit, dom jävlarna ska ringa och påminna en om det Har fått det samtalet ett par gånger efter större backsessioner men det är bara att spela boll även om du skrikande vill förklara begreppet varians.. Eller att man faktiskt kan spela dåligt ibland trots att man är en vinnande spelare. Redigerad Tisdag kl 09:51 av emiiii Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 10:23 Rapport Postad Tisdag kl 10:23 29 minuter sedan, säger emiiii : Har fått det samtalet ett par gånger efter större backsessioner men det är bara att spela boll även om du skrikande vill förklara begreppet varians.. Eller att man faktiskt kan spela dåligt ibland trots att man är en vinnande spelare. Dom ringde senast i våras. Vet inte vem som sitter och beslutar om hur samtalen ska ringas. Känns ju ruggigt efterblivet när man bara påpekar att kolla ens statistik long term. Bara en tidsfråga innan pokern dör ut totalt på svs. Kommer väl komma med nån regel om maxinsättning på en röding om du varit förlorande förgående månad 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 10:30 Författare Rapport Postad Tisdag kl 10:30 39 minuter sedan, säger emiiii : Har fått det samtalet ett par gånger efter större backsessioner men det är bara att spela boll även om du skrikande vill förklara begreppet varians.. Eller att man faktiskt kan spela dåligt ibland trots att man är en vinnande spelare. Aldrig fått ett samtal och har ändå haft 15bi losses intradag och 40bi downswings. Hur funkar det där systemet egentligen? Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 10:33 Författare Rapport Postad Tisdag kl 10:33 7 minuter sedan, säger soldado9 : Dom ringde senast i våras. Vet inte vem som sitter och beslutar om hur samtalen ska ringas. Känns ju ruggigt efterblivet när man bara påpekar att kolla ens statistik long term. Bara en tidsfråga innan pokern dör ut totalt på svs. Kommer väl komma med nån regel om maxinsättning på en röding om du varit förlorande förgående månad Måste vara grisdåligt för vanliga hederliga recs som spelar bort några tusenlappar i månaden och har råd med det men samtidigt kommer speltorsk-belugas kämpa sig genom spel-antabusen. Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 11:04 Rapport Postad Tisdag kl 11:04 32 minuter sedan, säger Johan_Beta : Aldrig fått ett samtal och har ändå haft 15bi losses intradag och 40bi downswings. Hur funkar det där systemet egentligen? Oklart. Men ser väl lite sus ut att grisbacka 30k en lördag 04:30. Tänker att då ringer nån jävla siren eller dylikt på svs-kontoret… 1 2 Citera
Markus8000 Postad Tisdag kl 11:32 Rapport Postad Tisdag kl 11:32 24 minuter sedan, säger soldado9 : Oklart. Men ser väl lite sus ut att grisbacka 30k en lördag 04:30. Tänker att då ringer nån jävla siren eller dylikt på svs-kontoret… Spritkvällarna som slutar på svs eller utomlands blir ena blodiga historier 1 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 13:09 Författare Rapport Postad Tisdag kl 13:09 1 timme sedan, säger Markus8000 : Spritkvällarna som slutar på svs eller utomlands blir ena blodiga historier Hoppas du och storabollar är inne ikväll för jag ska vinna tillbaka allt och skicka er till Robusto-town! Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 13:54 Författare Rapport Postad Tisdag kl 13:54 4 timmar sedan, säger Johan_Beta : Köpte en ny fin laptop som jag använder för svspoker och gubbsurfning på SvD. Har ett normalt virusskydd jag använt i 15 år. Helt plötsligt gick det inte att multi-tablea (1 bord funkar) utan att Svs-klienten kraschar och verkar inte gå att lösa. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns ju spew deluxe att köpa ännu en ny 🤢 Gjorde fabriksåterställning, installerade SvS - krasch med två bord. Hur kan jag vara den enda som har det här problemet? Citera
KINGVON Postad Tisdag kl 15:35 Rapport Postad Tisdag kl 15:35 6 timmar sedan, säger soldado9 : Ska bara se om jag ens får göra comeback på svs. Inte nog med att man ska grisbacka och må skit, dom jävlarna ska ringa och påminna en om det Är ju märkligt att dom "hemskt gärna skulle vilja komma i kontakt med dig gällande dina spelvanor" håller sån god ton och ger dig tom flera chanser att svara Jag vaknade upp av ett missat samtal typ 08.30 eller dylikt, följt av ett sms med tjurig jävla ton "Nehe, du svarar ej...Ditt konto är avstängt tills du genomfört ditt samtal om spelvanor blabla, sen något nummer jag skulle ringa och boka tid. 😂 Citera
Recommended Posts