STM99 Postad 10 Oktober Rapport Postad 10 Oktober 3 minuter sedan, säger Dinousarien : Blev faktiskt nyfiken och gick igenom 10 regs varav STM99 var en av dem, har inget stort sample. Men kan bekräfta att på mitt sample så har STM99 högst 4b av alla dessa regs. Dock inget större sample. Men han 4bettar dubbelt så ofta som Jedic jag vill tro de men tror de finns någon någon enstaka som är mer agro t.ex. du men du lirar ej 1/2 1 Citera
Gäst Postad 10 Oktober Rapport Postad 10 Oktober 4 minuter sedan, säger Dinousarien : Blev faktiskt nyfiken och gick igenom 10 regs varav STM99 var en av dem, har inget stort sample. Men kan bekräfta att på mitt sample så har STM99 högst 4b av alla dessa regs. Dock inget större sample. Men han 4bettar dubbelt så ofta som Jedic nejjj nu fick han världens hybris!!!!!!! Citera
Dinousarien Postad 10 Oktober Rapport Postad 10 Oktober 3 minuter sedan, säger STM99 : jag vill tro de men tror de finns någon någon enstaka som är mer agro t.ex. du men du lirar ej 1/2 Hittade en fin 4b när vi ändå pratar om det, här unblockar man dåliga händer vilket gör att man kommer ha större sannolikhet att villain fortsätter och man kan därmed vinna mer pengar på senare gator. Tyvärr fick man fold. 1 1 Citera
Johan_Beta Postad 10 Oktober Författare Rapport Postad 10 Oktober Mkt kärlek och 4-bets här inne nu 🤎 1 Citera
soldado9 Postad 11 Oktober Rapport Postad 11 Oktober 3 timmar sedan, säger Hanna94 : nejjj nu fick han världens hybris!!!!!!! "HOLD my beer" Hybrisens farsa anno -93 Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Goda och dåliga nyheter efter mitt möte med min serbiske kamrat. Han tyckte synd om mig så har 9 fingrar kvar (vänster lillfinger, vilken softie lol) men efter att ha sett STM färgglada grafer som ingen av oss förstod tappade han förtroendet för mitt game så blir ingen mer stake där. Lyckades dock få napp på Facebook av en kille jag gick i högstadiet med så fick swish på 200 kr och multi-tableandet kan fortsätta även idag. Nästa problem för Mats är att han köpte bil igår. Familjens tanke var att köpa en golf som andrabil men jag hamnade på Bavaria där en synnerligen trevlig broder förevisade mig 40-årskrisbilar som hade "kampanjpris" så från och med i eftermiddag kan barnen få åka 0-100 på 3,9 sekunder vilket jag hoppas kommer bli populärt. 1 Citera
Bryggkaffe Postad 11 Oktober Rapport Postad 11 Oktober Finns dåliga linjer att straffa i trafiken också. Nu har du verktyget. Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Apropå STM:s upprördhet igår så behöver man ju kolla lite mer ingående än att bara titta overall 4-bet och jag har dessutom lågt hand sample på i princip alla Fi:s. Nedan är mina stats från sista 50 000 händerna. Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Så den här listan säger väl egentligen ganska lite Citera
aml Postad 11 Oktober Rapport Postad 11 Oktober Jag tycker personligen det är enklare att använda 4b RANGE staten (Mindre chans att man feltolkar den). Tex så finns det ju en massa dåliga hobby spelare (och regs) med låg RFI eller för tighta overall på Vpip. Dom kanske har en hög 4bet % jämfört med andra men det är endå en mycket tightare 4b range. Citera
soldado9 Postad 11 Oktober Rapport Postad 11 Oktober (redigerade) 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Så den här listan säger väl egentligen ganska lite INte en JEGGGIIS så långt ögat kan nå. När solle luktar sig till en VEK 5-bet är han inte långsam på att hitta avtryckare för en maximal 6-betsjam. Här tror jag pappa Jonsson är aningen stolt över sin son. #putyoursolversinthebutcrackandsmokeit Redigerad 11 Oktober av soldado9 Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Han sizear ju för att kunna folda!!! Skaplig tell Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober 1 timme sedan, säger aml : Jag tycker personligen det är enklare att använda 4b RANGE staten (Mindre chans att man feltolkar den). Tex så finns det ju en massa dåliga hobby spelare (och regs) med låg RFI eller för tighta overall på Vpip. Dom kanske har en hög 4bet % jämfört med andra men det är endå en mycket tightare 4b range. Smart, ska kolla på det Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Var äntligen på väg mot en OK plus-session men Sista Bussen hann gå. Veka, veka MatsJonsson. Har ni nån koll på den gubben? Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Idag hade varit ett bra tillfälle för dig att grow a pair, men icke... Citera
KINGVON Postad 11 Oktober Rapport Postad 11 Oktober 33 minuter sedan, säger Johan_Beta : Idag hade varit ett bra tillfälle för dig att grow a pair, men icke... Du får bjuda honom på en fredagsupplaga av ett "MatsJonsson kit" så ska du få se att det blir liv i farbrorn Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober 15 minuter sedan, säger KINGVON : Du får bjuda honom på en fredagsupplaga av ett "MatsJonsson kit" så ska du få se att det blir liv i farbrorn Fredag idag så ligger 15 kalla långhylsor X-stark och väntar Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Spräckte Papsovic AA två gånger på kort tid och sen blev det åka av 2 Citera
Johan_Beta Postad 11 Oktober Författare Rapport Postad 11 Oktober Ljus stämning var det inte hemma hos Papsovic när den här handen utspelade sig 2 Citera
soldado9 Postad 12 Oktober Rapport Postad 12 Oktober 6 timmar sedan, säger Johan_Beta : Synar han 5-bets jam med 78o och KQo? Vad i hela Citera
Johan_Beta Postad 12 Oktober Författare Rapport Postad 12 Oktober 5 minuter sedan, säger soldado9 : Synar han 5-bets jam med 78o och KQo? Vad i hela Ja det var det som var så unikt med det hela Citera
Johan_Beta Postad 12 Oktober Författare Rapport Postad 12 Oktober Amanda98: *flips over QQ* - What are you going to do about it Mats? Mats: I will apply pressure *flips over 97s* Amanda98: Mats: Helvete, jag tänkte fel Citera
Johan_Beta Postad 12 Oktober Författare Rapport Postad 12 Oktober Mohamad är min nya favorit för helvete vad han bjuder upp till dans. Fan vad roligt det hade varit med mer sån här testo-poker snarare än den här 'stirra på hyresavin'-pokern som alla regs håller på med. Citera
Recommended Posts