Johan_Beta Postad 6 Oktober Författare Rapport Postad 6 Oktober Det här är två typiska händer mot två vad jag skulle beskriva som relativt fantislösa tighta regs. I bägge fallen bedömer jag deras bluff-raise frekvens i bägge spotsen som låg/obefintlig och med en värderaise-range som börjar högt upp i stratosfären. I bägge fallen är det snap-raises dvs det är på inget sätt något de ens bedömt som marginellt trots deras tighta image utan de förväntar sig att det finns oceaner av händer jag kan betala av med. Citera
Johan_Beta Postad 6 Oktober Författare Rapport Postad 6 Oktober Nästa spot som fascinerar mig är hur mkt krångel folk orkar hålla på med. Hur orkar man krångla med att jobba in QJo i sin 3b-range mot UTG, hur orkar man krångla med att syna 4b-raises med den? Jag blir helt matt av att bara se skiten. Ska han manövrera ut mig med sina enorma NLT 1-2kr skillz? Citera
soldado9 Postad 6 Oktober Rapport Postad 6 Oktober 22 minuter sedan, säger Johan_Beta : Det här är två typiska händer mot två vad jag skulle beskriva som relativt fantislösa tighta regs. I bägge fallen bedömer jag deras bluff-raise frekvens i bägge spotsen som låg/obefintlig och med en värderaise-range som börjar högt upp i stratosfären. I bägge fallen är det snap-raises dvs det är på inget sätt något de ens bedömt som marginellt trots deras tighta image utan de förväntar sig att det finns oceaner av händer jag kan betala av med. Johoodu. När schyrra raisar river skriker jag hela vägen från Jokkmokk ”RANGEEEEEFOLD” Citera
aml Postad 6 Oktober Rapport Postad 6 Oktober Det är ju Robusttilt han är väl helgalen om jag inte minns fel. Allergenic har jag på 69% won at showdown lol Endå har jag betalat honom , tänker väl nån går lär det väl finnas en bluff Citera
Johan_Beta Postad 6 Oktober Författare Rapport Postad 6 Oktober 13 minuter sedan, säger aml : Det är ju Robusttilt han är väl helgalen om jag inte minns fel. Allergenic har jag på 69% won at showdown lol Endå har jag betalat honom , tänker väl nån går lär det väl finnas en bluff Robusten brukar krångla rätt mkt pre/flop/turn men när degen väl ska in/vid river är han ganska straight forward Citera
soldado9 Postad 6 Oktober Rapport Postad 6 Oktober Får man fråga vad herr Jonsson sysslar med om dagarna när han inte nattar barnen eller sätter BIGds svaga linjer på plats ? Citera
Johan_Beta Postad 7 Oktober Författare Rapport Postad 7 Oktober 9 timmar sedan, säger soldado9 : Får man fråga vad herr Jonsson sysslar med om dagarna när han inte nattar barnen eller sätter BIGds svaga linjer på plats ? Jag driver en kedja med tarotkorts-siare. Vi finns just nu i Fruängen, Bålsta och Höör. Du kan boka ett online på MatsTaikonTarot.rom 1 Citera
Johan_Beta Postad 7 Oktober Författare Rapport Postad 7 Oktober Helvete vad det ska krånglas när MatteJonsson 4-bettar Citera
Bryggkaffe Postad 7 Oktober Rapport Postad 7 Oktober Man får ändå respektera den turn jammen med Ts8s. Hittar man ingen bakdörr får man försöka vinna på andra sätt. Citera
Johan_Beta Postad 8 Oktober Författare Rapport Postad 8 Oktober TheDrag flashade QQ när han foldade. När ska folk lära sig att det inte går att pott-kontrollera? Det här är NO LIMIT. 1 2 Citera
Rhetoric Postad 8 Oktober Rapport Postad 8 Oktober 1 timme sedan, säger Johan_Beta : När ska folk lära sig att det inte går att pott-kontrollera? Det här är NO LIMIT. Citera
soldado9 Postad 8 Oktober Rapport Postad 8 Oktober (redigerade) 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : TheDrag flashade QQ när han foldade. När ska folk lära sig att det inte går att pott-kontrollera? Det här är NO LIMIT. Det finns bara en Jonsson!!! Och vi alla lever i hans värld!! Kliver på långledigt imorrn. Då är godispåse och mellanöl uppdukad. Hoppas att Jonsson är instämplad ihelgen Redigerad 8 Oktober av soldado9 Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober Limpar in med T7s som en boss. Ser en 2-bet bakom sig, ser en 3-bet bakom sig, ser en 4-bet bakom sig - SYN. Det där är inte scared money. Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober (redigerade) Slutbossen av scared money. Den där hyresettan i Bandhagen han sitter i måste kosta skjortan varje månad Redigerad 9 Oktober av Johan_Beta 1 Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober Om du läser det här Jedic så kan jag ge dig mitt hedersord att jag aldrig kommer checka AA eller Kx i den där spotten till dig eller RebeccaGoat så du är mer än välkommen att skicka ut en liten bet-trevare Citera
soldado9 Postad 9 Oktober Rapport Postad 9 Oktober 5 minuter sedan, säger Johan_Beta : Om du läser det här Jedic så kan jag ge dig mitt hedersord att jag aldrig kommer checka AA eller Kx i den där spotten till dig eller RebeccaGoat så du är mer än välkommen att skicka ut en liten bet-trevare Har du lagt Jedic i samma kategori som GOATEN?^? Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober 19 minuter sedan, säger soldado9 : Har du lagt Jedic i samma kategori som GOATEN?^? Nej Goaten är ju skön 1 Citera
soldado9 Postad 9 Oktober Rapport Postad 9 Oktober 51 minuter sedan, säger Johan_Beta : Nej Goaten är ju skön potatoes potatoes Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober Kommer multi-tablea lite ikväll och hoppas att jag vinner 3-600 kr Citera
soldado9 Postad 9 Oktober Rapport Postad 9 Oktober 6 minuter sedan, säger Johan_Beta : Kommer multi-tablea lite ikväll och hoppas att jag vinner 3-600 kr komsikomsi ska vi dansa Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober Gamle Mats hade det tufft med multi-tableandet och slutade 1300 kr ner. Jag fattar inte riktigt vad som hände, bluffade i rätt lägen med rätt händer osv. 1 Citera
Johan_Beta Postad 9 Oktober Författare Rapport Postad 9 Oktober Lurar upp Soldado på läktarn med den klassiska 'höjer så lite att jag kan komma över igen' Citera
soldado9 Postad 10 Oktober Rapport Postad 10 Oktober 4 timmar sedan, säger Johan_Beta : Lurar upp Soldado på läktarn med den klassiska 'höjer så lite att jag kan komma över igen' Vek QQ. Tänkte du var supernötad när fisken med 2% 3-b vevade Citera
Recommended Posts