Rhetoric Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 6 minuter sedan, säger Johan_Beta : Du tvingar ut mig på slagfältet. Var spelar du och vilka stakes? vad får dig att tro att du kommer få svar på två frågor när du vägrar svara på en utav mina frågor som jag ställt två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 18 minuter sedan, säger Rhetoric : du besvarade inte min fråga: varför hatar du FI? Han får action från fisk och förtjänar inte action från fisk = insta-hat. Vad är det du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September (redigerade) 12 minuter sedan, säger Johan_Beta : Han får action från fisk och förtjänar inte action från fisk = insta-hat. Vad är det du inte förstår? det jag inte förstår är varför du lägger energi på att tycka illa om någon för någonting som är utom din kontroll, och som ett resultat av detta ge honom pengar som du annars kunde använt för att flytta upp i stakes. riktigt fotbollsfanatikerbeteende det där... jag spelar inte på SVS för tillfället och vill inte säga så mycket mer! Redigerad 17 September av Rhetoric svar på frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 15 minuter sedan, säger Rhetoric : det jag inte förstår är varför du lägger energi på att tycka illa om någon för någonting som är utom din kontroll, och som ett resultat av detta ge honom pengar som du annars kunde använt för att flytta upp i stakes. Tack Paulo Coelho, du har fått mig att komma till insikt om vad som är viktigt i livet. Känns som att en sten lättat från mitt bröst när jag nu inte längre lägger all min tillgängliga energi på Jedicgoesmod. Hoppas att detta gör att jag nu kan kliva i stakes och fullborda min dröm om att bli pokerproffs. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 20 minuter sedan, säger Rhetoric : jag spelar inte på SVS för tillfället och vill inte säga så mycket mer! Hur ska vi kunna ha en grudge match då tänker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : Nästa mysterium är de händer man får se från spelare som jag upplever som väldigt standard. ABROVINK får som de flesta rätt timida spelare sina små bluffryck ibland men överlag är det försiktigt värdebettande och väldigt få riverbluffar men sen helt plötsligt kommer såna här river-bettar... och man vet inte om det är medvetet och smart eller bara misclick. är den så märklig även för en "timid" spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 1 minut sedan, säger lamern : är den så märklig även för en "timid" spelare? Nej kanske inte men tycker de brukar ha ett helvetesgap mellan bluffar och värde ie lighta v-bets brukar vara sällsynta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 4 minuter sedan, säger Johan_Beta : Tack Paulo Coelho, du har fått mig att komma till insikt om vad som är viktigt i livet. Känns som att en sten lättat från mitt bröst när jag nu inte längre lägger all min tillgängliga energi på Jedicgoesmod. Hoppas att detta gör att jag nu kan kliva i stakes och fullborda min dröm om att bli pokerproffs. varsågod! jag önskar dig all lycka. Just nu, säger Johan_Beta : Hur ska vi kunna ha en grudge match då tänker du? jag vet inte, men om inte du lär dig hur man multi-quotar så kommer jag nog hata dig mer än du hatar Jedicgodmode Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sebeke Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September Det där är väl inte i närheten av thin value? Känns rätt standard imo. Sen vet jag inte hur timid abrovink är, känns som han spelar spelet. Möjligt att det är mer preflop han gillar att 3b mkt och sen mer passiv postflop, inte tänkt så mkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 2 minuter sedan, säger Rhetoric : jag vet inte, men om inte du lär dig hur man multi-quotar så kommer jag nog hata dig mer än du hatar Jedicgodmode Jag är jättegammal, ha lite överseende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 2 minuter sedan, säger sebeke : Det där är väl inte i närheten av thin value? Känns rätt standard imo. +1 1 minut sedan, säger Johan_Beta : Jag är jättegammal, ha lite överseende jag misstänkte väl detta! tryck på plustecknet (+) till vänster om Citera för varje inlägg du vill citera. väl gjort så uppenbarar sig en knapp längst ner till höger på skärmen som det står "Citerat X inlägg". tryck på den och sedan skriv i kommentarsfältet precis som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 24 minuter sedan, säger sebeke : Det där är väl inte i närheten av thin value? Känns rätt standard imo. Sen vet jag inte hur timid abrovink är, känns som han spelar spelet. Möjligt att det är mer preflop han gillar att 3b mkt och sen mer passiv postflop, inte tänkt så mkt på det. Vad är i så fall thin value på den fyrstegsbrädan? Tredjeparet med weak kicker? Jag har synat många fyrstegsrivers genom åren men jag har väl inte direkt scoopat potter som om det vore glass med ett naket par på hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sebeke Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 2 minuter sedan, säger Johan_Beta : Vad är i så fall thin value på den fyrstegsbrädan? Tredjeparet med weak kicker? Jag har synat många fyrstegsrivers genom åren men jag har väl inte direkt scoopat potter som om det vore glass med ett naket par på hand Du sitter utg, du har inte så mkt 5x. Du har A5s, K5s, 55, 56s, 54s (bara A5s är en pure open av de händerna också). Dessutom så lär du betta en stor del av din 5x på flop misstänker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 32 minuter sedan, säger sebeke : Du sitter utg, du har inte så mkt 5x. Du har A5s, K5s, 55, 56s, 54s (bara A5s är en pure open av de händerna också). Dessutom så lär du betta en stor del av din 5x på flop misstänker jag. Blir orolig när jag hör hur mkt ni gubbar sitter och tänker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September Se på fan. Nu är 2% -rangen inne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 3 timmar sedan, säger soldado9 : Se på fan. Nu är 2% -rangen inne Gick i AA-fällan igen ikväll - Mats "Scared Money" Jonsson 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September Vore roligt om RebeccaGoat läser forumet och har börjat 4b bluffa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : Gick i AA-fällan igen ikväll - Mats "Scared Money" Jonsson Enkel rangefold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September 44 minuter sedan, säger soldado9 : Enkel rangefold. Vem är den här "range" alla pratar om konstant? Vad är det för gubbe egentligen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 18 September Författare Rapport Share Postad 18 September 8 timmar sedan, säger RuoXuan : Vem är den här "range" alla pratar om konstant? Vad är det för gubbe egentligen? Det är så mkt smeknamn och begrepp som vevas runt.. väldigt få som tänker på att ett samtal ska vara inkluderande 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September (redigerade) ojojoj arboga jonsson vad vi rensar grisfisk atm! den där nya carro är ju sjövild Redigerad 18 September av KINGVON Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 18 September Författare Rapport Share Postad 18 September 1 timme sedan, säger KINGVON : ojojoj arboga jonsson vad vi rensar grisfisk atm! den där nya carro är ju sjövild Vad var det som hände idag? Du bokstavligen våldtog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 18 September Författare Rapport Share Postad 18 September Såna här klassiska potter älskar jag. OP mot Triss, CR --> RR ALLIN - inga konstigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September 13 minuter sedan, säger Johan_Beta : Vad var det som hände idag? Du bokstavligen våldtog mig Jo det ska jag tala om för dig, var tjurig och gick lite maskin efter att ha jagat back hela natten/morgonen. Så för att bryta mönstret lite så lirkade jag fram helgens gottepåse och nallade lite oskyldig och hipsvips så är man inne och gör kaos istället för att backa! vad hade du i den där megapotten då jag reshovade river och du vek? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September (redigerade) 20 minuter sedan, säger Johan_Beta : Såna här klassiska potter älskar jag. OP mot Triss, CR --> RR ALLIN - inga konstigheter Förenkla och spela B50 flop istället. Ogillar spela jam mot X-R efter B60 då pool underbluffar i dessa situationer. Redigerad 18 September av RuoXuan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts