jacks_10 Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Lördagen den 3 september kl. 16.00 är det Kick Off och invigningsturnering i vår nya lokal. Kostnad: 300+100 SEK= 400 SEK totalt Platser: Ca 70 Ålder: Minst 18 år Plats: Haga, adress meddelas senare Vi hoppas på många deltagare denna första kväll! Representanter från vår sponsor Multipoker kommer att finnas på plats. Innan turneringen börjar så minglar vi lite. Klubben bjuder på förfriskningar och tilltugg. Anmäl er gärna så fort som möjligt till mig eller i denna tråd. Väl mött! Jacks_10 /Kjelle Citera
rajrajrippe Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 JA se nu till o anmäla er till kick offen och det nu! Det är bara en vecka kvar och jag antar att dom som har hand om det vill ha en humm om hur mkt folk som ska komma. Så ANMÄL er idag =) Citera
Dustinz Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 ja fi fan, jag hoppas det är många som kommer. o för er som inte vet. förfriskningar = SPRIT wiee kommer bli något sjukt kul. hah, kram! Citera
jacks_10 Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Ni som inte anmält er än men vill komma kan ni maila mig så fort som möjligt. Det är bra för planeringen att veta hur många som kommer. Om ni har kompisar som vill med så är det inga problem men maila mig deras namn också. /Kjelle Citera
Nemomen Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Har de din e-postadress då Kjelle? Ett PM eller ett meddelande via hemsidan kanske? Citera
jacks_10 Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Min mailadress är kjell@nkp.nu Citera
jacks_10 Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Postad 1 September , 2005 Igår onsdag så har jag fått in ca 50 anmälningar till invigningsturneringen. Det ser bra ut med andra ord. För att ni säkert ska få plats hör av er till mig så fort som möjligt. Min mail är kjell@nkp.nu. Ni kan naturligtvis också skicka ett meddelande via Pokerforumet. Vi kommer snart att lägga ut adress och vägbeskrivning till den nya lokalen på vår hemsida http://www.rockets.se Väl mött. /Kjelle Citera
Recommended Posts