baller Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 du letar inte så noga med andra ord... file -> maintain database names -> add exakt varför du skall ha två olika databaser är dock något du kan fundera över eftersom filter mm (se preference taben) kan användas för att särskilja statsen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Den nya versionen fungerar superbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Kan man nånstans i PT trycka i så man bara får med händer i summaryn där man själv deltagit? För nu har jag med några observed hands som jag inte vill ha med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Jag har ett irriterande problem... vet inte vad jag gör för fel. Men PT visar fel. Jag har bara de händer som jag spelat nu idag i en databas. Den visar att jag plussat betydligt mer än jag gjort. Vad kan jag gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Jag har bestämt mig för att lägga limit-spelet på hyllan och börja spela NL istället. Jag skulle behöva en bra början på spelarfilter för PT (9- eller 10-seats bord). Nån som har nåt att dela med sig av? Och så kom jag att tänka på en annan sak - i PT kan man ju skriva anteckningar om spelare. Kan man göra dom tillgängliga i pokerklienten eller PAHUD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Känns som det är mest frågor och mindre svar här men jag provar=) Min Pt har 2 problem eller fler vad vet ja. Problem 1 När jag startar upp Pt och den ska impotera händer så komme det upp unknown action foldandshow for game number klickar OK på den så kommer det upp typ 20 st till =) sen funkar det=) Problem 2 Efter kanske 15 min eller en timme så stängs programmet ner=/ och måste göra om samma prosedur igen=) Please help me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mellis14 Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Någon som vet hur man tar bort alla sina egna spelade händer i pt? Alternativt reseta hela databasen? //mellis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Helt newbie när det gäller PT, hur reggar man PT så man kan ha mer än 1000 händer i databasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Helt newbie när det gäller PT, hur reggar man PT så man kan ha mer än 1000 händer i databasen? Du betalar in $55 eller vad det är, sen får du en kod som du skriver in enligt instruktioner, så är det fixat! http://www.pokertracker.com/regpt.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Helt newbie när det gäller PT, hur reggar man PT så man kan ha mer än 1000 händer i databasen? Du betalar in $55 eller vad det är, sen får du en kod som du skriver in enligt instruktioner, så är det fixat! http://www.pokertracker.com/regpt.html Såg det nu, gäller koden även när en ny version av PT kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Såg det nu, gäller koden även när en ny version av PT kommer ut? O yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 En fråga... förvandlas Euro om till Dollar i PT? Eller är summan som står Euro fast i dollar tecken? Om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 beror på.. använd valuta växlarn. utitliys - enter exchange rates Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Mina turneringsresultat från B2B och Pokerhost lyckas jag inte få in i PT. Ngn som kan hjälpa mig steg för steg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraZin Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Hur importerar man händer från ipoker nätverket (cdpoker) ? Letade mej igenom pokertrackern och fann "Auto import iPoker network hand histories". Vilken map är det sedan jag skall importera till/från i datorn? tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Hej! Liksom Franzin ovan så gäller detta iPoker-nätverket. Har dock kommit lite längre och nu "manuellt" importerat händer från mappen eftersom jag fattat hur autoimporten fungerar. Varje bord är en fil (gissar jag) som sparas så fort man börjar spela på ett bord. Fråga 1.Antingen är detta väldigt förlegat sätt jag importerar händer eller så är det enda sättet, någon som vet? Fråga 2. Idag när jag gjorde som jag alltid gör = efter en sessions tar jag select file(s) to import > sedan markerar jag de nya filerna som finns i mappen och importerar. Idag kom det dock upp nån felmeddelande som jag smart nog tryckte bort innan jag läste det. När jag sedan ska kolla hur sessionen gått så står det att jag inte lirat några. Försöker igen importera händer, denna gång utan felmeddelande men det står att händerna redan är importerade. Någon som kan förklara var de tagit vägen? (har inte ändrat något filter eller liknande, gjorde precis som vanligt..) Massa babbel men jag hoppas någon kan hjälpa mig. Mjau Tjocksomfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dempa1 Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hallå! Har ett märkligt problem. När jag importerar HHs manuellt i PT så står det att dom importerades korrekt. Men inte fan kommer dom upp i databasen, den är fortfarande helt ren. Hand historiken kommer från B2B HU SNG. Vad gör jag för fel? /Dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Hallå! Har ett märkligt problem. När jag importerar HHs manuellt i PT så står det att dom importerades korrekt. Men inte fan kommer dom upp i databasen, den är fortfarande helt ren. Hand historiken kommer från B2B HU SNG. Vad gör jag för fel? /Dennis Du har inte nåt filter igång? T.ex. att du bara visar händer från ett visst datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Vad ska man göra när man råkat avinstallera och installera om poker tracker 2 mer än 5 gånger genom tiderna? Och nu kan jag inte få in programmet alls. Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 hittar inga grafer, finns dom? i så fall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 hittar inga grafer, finns dom? i så fall var? Det finns en liten knapp med ett "g" på där det går att få grafer, t.ex. i sessions-fliken. Dock är denna graf inte så bra, utan jag rekomenderar att du skaffar dig ett addon-program, exempelvis Poker Grapher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dempa1 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Du har inte nåt filter igång? T.ex. att du bara visar händer från ett visst datum. Du, jag löste problemet. Men nu har jag ett annat problem. Om man spelar flera bord samtidigt verkar "Hours" i "Session Notes" lägga ihop alla bord (hours) så att det ser ut som att jag spelat en jävla massa timmar. Hur går jag tillväga för att få en korrekt "hours" tabell? /Dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Finns det någon som vet var man kan få tag i ett bra utorate filter för NL Holdem SH (6 max)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Behöver hjälp med eurobet jag också!! snälla hjälp oss!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts