Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle

KINGVON

Recommended Posts

1 timme sedan, säger Borka123 :

Hola! Tankar du 1 minut varje hand för att jävlas eller är du bara seg? Eller sitter du på 55555 bord?

Aldrig upplevt en segare reg på 20 år. 

// Ken Lennaard

har en jävla massa bord och sen öppnar jag bord också så att alla lata pappskallar (som du) bara kan klicka in sig när det behagas. 

Varsegod din lata gubbjävel, sluta gnäll nu

• Like 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger KINGVON :

har en jävla massa bord och sen öppnar jag bord också så att alla lata pappskallar (som du) bara kan klicka in sig när det behagas. 

Varsegod din lata gubbjävel, sluta gnäll nu

Idiot. Gam. Sopa

• Haha 1
  • Sad 1
Länk till kommentar

Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart

Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden!

Länk till kommentar

3 minuter sedan, säger KINGVON :

Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart

Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden!

Toppen

Länk till kommentar

23 minuter sedan, säger Yxel :

Oj oj oj, vem har åkt på stora klubban här?

Btw Borka, du har väl mött Robusttilt? 10x värre än Latex imo.

Och då ska vi inte ens prata om rank 1 ever på sidan aka STnnnn (Peixe) 

man fattar ju latex som har 16 rullande bord men när töntarna som gör det för att ”inte ge bort några timingtells” då blir det vidrigt på riktigt 

• Haha 1
Länk till kommentar

Yes, det är där jag förhoppningsvis har en winrate! I timingtells mot regs! 😅

Jag och Jedic brukar tävla i att spela snabbast, han är svårslagen den jäveln. Ska gå fort att tömma fisken på morgonen!

• Haha 1
Länk till kommentar

13 timmar sedan, säger Kennethhhh :

På tal om något helt annat, hur gick det för KINGVON i Oktober? 

hahah missade detta totalt i allt moget snack! Jadu garanterat mkt mer än alla trötta "heltidsspelare" som håller på att hetsa hur dålig jag är 😂 gick bra på /20 och även fyrkortslotteriet gick vägen. Så det rann iväg emot slutet av månaden. 

Kul med lite vettig ton här inne iaf, lycka till själv såg ju ut att gå alldeles utmärkt!

Länk till kommentar

Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU 

• Like 1
Länk till kommentar

55 minuter sedan, säger KINGVON :

Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU 

då har vi samma dröm

Länk till kommentar

7 timmar sedan, säger KINGVON :

Du har ingen förståelse för att dom som klagar på att du tar för mycket tid på dig kanske gör det för att dom tycker du tar för mycket tog på dig och inte klagar pga avundsjuka?

Jag får douche chills av din respons till fullt rimlig kritik. Istället för att ta åt dig och försöka bättra dig så tar du istället tillfället att skryta om hur mycket bättre än dom du är. 

• Like 2
  • Thanks 1
Länk till kommentar

36 minuter sedan, säger Rhetoric :

Du har ingen förståelse för att dom som klagar på att du tar för mycket tid på dig kanske gör det för att dom tycker du tar för mycket tog på dig och inte klagar pga avundsjuka?

Jag får douche chills av din respons till fullt rimlig kritik. Istället för att ta åt dig och försöka bättra dig så tar du istället tillfället att skryta om hur mycket bättre än dom du är. 

Japp helt doucheigt och värsta skrytet när jag påpekar att jag är dålig och bara konstaterar det uppenbara om övriga tröttmössor.

Jasså? Så jag ska skippa massa bord så Lennart är nöjd och får in sina 650 händer innan han ska hämta sin feta efterblivna unge på pianolektion? 
Jag agerar så fort jag kan, uppenbarligt gubbtroll och om du tror jag ska ändra min apporoach för att tillgodose några relikers önskemål är du på riktigt född ur arslet i onödan. Flyg iväg barbapappa

• Haha 1
Länk till kommentar

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...