soldado9 Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September Postar en gammal bild när man satt med decent stack på /5 for lolz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September 38 minuter sedan, säger KINGVON : hahah ja, han teasade oss och sprutade bort typ 5 snabba, sen då jävlar drog han på beastmode satt väl med 30k tot eller något sen på borden tror jag var upp runt 7k ett tag och slutade back 3,5k typ Var ju sån sinnessjuk run på den gubben. Lurade ju in en duktigt så man själv satt med 60% vpip och slaskade med halvschletna nävar 😃😅 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 16 September Författare Rapport Share Postad 16 September 22 minuter sedan, säger soldado9 : Var ju sån sinnessjuk run på den gubben. Lurade ju in en duktigt så man själv satt med 60% vpip och slaskade med halvschletna nävar 😃😅 vi gick rätt i grisfisk fintfällan. Dunkar bort en 5a för att sakta håva in oss sen gå maskin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September 6 minuter sedan, säger KINGVON : vi gick rätt i grisfisk fintfällan. Dunkar bort en 5a för att sakta håva in oss sen gå maskin Japp. Förhoppningsvis har man lärt sig av läxan att hålla sig borta från 4kortsbingon 😀 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September Inga vidare games ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September Tänkte sätta mig strax så då får ni värde boys. Ska bara lägga en klubba i porslinet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September Vad händer mannen? Är laddet slut? Du spelar ju som om det vore för din sista ören. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 2 timmar sedan, säger RuoXuan : Vad händer mannen? Är laddet slut? Du spelar ju som om det vore för din sista ören. allt är slut så man är inte med i matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September bigd, latex, sebeke - som ett pf homegame när jag tittar in för lite spel! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 4 minuter sedan, säger lamern : bigd, latex, sebeke - som ett pf homegame när jag tittar in för lite spel! cheers mate! jag och proffsen... ojojoj blir dyrt ikv 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September vem är best av er 1/2 regs då? dags för lite jävla power rankings!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 1 minut sedan, säger Rhetoric : vem är best av er 1/2 regs då? dags för lite jävla power rankings!! dom andra är då iaf mkt bättre än mig, men det kan jag leva med gör mitt bästa 😂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September jag hobbylirar med under 10k händer spelade sen april så sätter mig i baksätet med latex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September (redigerade) 29 minuter sedan, säger Rhetoric : vem är best av er 1/2 regs då? dags för lite jävla power rankings!! Den som springer bäst för dagen, alternativt staten i form av rake. Redigerad 17 September av Yxel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 11 minuter sedan, säger lamern : jag hobbylirar med under 10k händer spelade sen april så sätter mig i baksätet med latex haha nu kom han HamGab2003 in också som även han har dagbok här 1 minut sedan, säger Yxel : Den som springer bäst för dagen. med den logiken är ju JEDIC bäst hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 7 minuter sedan, säger KINGVON : haha nu kom han HamGab2003 in också som även han har dagbok här Går och lägger mig efter den folden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 3 minuter sedan, säger HampusGabriel : Går och lägger mig efter den folden... jo var ju synd att du fick se vad jag hade 😇 du hade nog sovit bättre annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 1 minut sedan, säger KINGVON : jo var ju synd att du fick se vad jag hade 😇 du hade nog sovit bättre annars Har du rätt i hehe, var helt hundra på AA men nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September 41 minuter sedan, säger KINGVON : dom andra är då iaf mkt bättre än mig, men det kan jag leva med gör mitt bästa Vet inte om det stämmer. Beror på hur man tänker dom kanske i teorin är bättre än dig. Men du spelar ju så otroligt stabilt i förhållande till många andra. Många andra får man ju sin Punt mot lite då och då. Iofs ibland spelar du otroligt Fegt ibland, verkar dock vara från dag till dag Igår var du FEG tex, när du återbyggde rullen efter köpet spelade du fegt också. Då är det enklare att möta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 17 September Rapport Share Postad 17 September (redigerade) 36 minuter sedan, säger aml : Vet inte om det stämmer. Beror på hur man tänker dom kanske i teorin är bättre än dig. Men du spelar ju så otroligt stabilt i förhållande till många andra. Många andra får man ju sin Punt mot lite då och då. Iofs ibland spelar du otroligt Fegt ibland, verkar dock vara från dag till dag Igår var du FEG tex, när du återbyggde rullen efter köpet spelade du fegt också. Då är det enklare att möta dig. Ja alltså, detta måste vi som "community" gå ihop och bidra till. När en oladdad (i dubbel bemärkelse) Latex sätter vid borden så är det extremt dåligt med action från hans sida. Det är nästan som att Yxel har satt sig bakom ratten. Är villig att ge bort några BB för att stödja dina laddsessioner. Har vi några fler som kan tänka sig att hjälpa till? Latex laddfond - För ett bättre Svs Redigerad 17 September av RuoXuan 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 17 September Författare Rapport Share Postad 17 September 5 minuter sedan, säger RuoXuan : Ja alltså, detta måste vi som "community" gå ihop och bidra till. När en oladdad (i dubbel bemärkelse) Latex sätter vid borden så är det extremt dåligt med action från hans sida. Det är nästan som att Yxel har satt sig bakom ratten. Är villig att ge bort några BB för att stödja dina laddsessioner. Har vi några fler som kan tänka sig att hjälpa till? Latex laddfond - För ett bättre Svs ååh gulligt, snällt av dig att tänka på mitt välmående! ❤️ ps. även lite adderall ska nog få igång mig på borden också! det funkar nog bäst 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 18 September Författare Rapport Share Postad 18 September Hahah alltså dra en gränsjävel, "Papsovic" är geniet får in 9 högt naket fd på parad bräda handen innan och drar dött, då tiltar han till och täönkte bjuda på 200 bigs men inte ens det går ju. suck iPoker - kr2 NL (6 max) - Holdem - 4 players Hand converted by Holdem Manager 3 Hero (BTN): SEK754.56 (377.3 bb) SB: SEK400.00 (200 bb) BB: SEK79.70 (39.9 bb) CO: SEK258.89 (129.4 bb) SB posts SEK1.00, BB posts SEK2.00 Pre Flop: (pot: SEK3.00) Hero has K K fold, Hero raises to SEK4.00, SB raises to SEK82.00, fold, Hero raises to SEK754.56, SB calls SEK318.00 Flop: (SEK802.00, 2 players) Q 9 T Turn: (SEK802.00, 2 players) A River: (SEK802.00, 2 players) 9 Results: SEK802.00 pot (SEK20.00 rake) Final Board: Q 9 T A 9 Hero mucks K K: (Two Pair, Kings and Nines) (Pre 85%, Flop 16%, Turn 7%) SB shows 8 J: (Straight, Queen High) (Pre 15%, Flop 84%, Turn 93%) SB wins SEK782.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September Aa den muppen har sprängda tendenser från och till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 18 September Rapport Share Postad 18 September (redigerade) 10 timmar sedan, säger RuoXuan : Ja alltså, detta måste vi som "community" gå ihop och bidra till. När en oladdad (i dubbel bemärkelse) Latex sätter vid borden så är det extremt dåligt med action från hans sida. Det är nästan som att Yxel har satt sig bakom ratten. Är villig att ge bort några BB för att stödja dina laddsessioner. Har vi några fler som kan tänka sig att hjälpa till? Latex laddfond - För ett bättre Svs Vart kan en donera? Redigerad 18 September av soldado9 jhbn 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 18 September Författare Rapport Share Postad 18 September Här har vi mig kämpades på svs för att springa ikapp med de andra reggsen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts