shitluck Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Ja, vilket blir billigast undrar jag? hade tänkt lira på Eurobet eller Multipoker. Tycker allt det här med pengaöverföring är jobbigt, ibland står det att de inte tar några avgifter men sedan när jag väl skaffade ett konto på Neteller så tog iaf Neteller tydligen en avgift på typ 3% osv...bah. Och när jag läste på Multipokers sida så står det att man kan sätta in pengar via Visa kort men bara ta ut till typ Neteller och annat, alltså inte Visa. Kan någong hjälpa mig med detta dilemma, hur blir billigast att göra, använda neteller till typ allt eller lira på sidor där man kan föra över pengarna direkt till Visa kortet när man vunnit? Någon som vet någon "bra" poker sida annars som är smidig och inte tar massa avgifter och annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Om du bara tänkt lira på en sajt (särskilt om det är Multipoker) så klarar du dig gott med Visakortet. Det är främst om man ofta flyttar pengar mellan olika sajter som Neteller kommer till sin rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Man kan ta ut direkt till VISA-kortet på Eurobet, dock max $5k i stöten. På multipoker har du ju gratis wire transfer till svenska bankkonton. Att tänka på är att insättning via VISA till en pokersite är gränssatt till $500 eller ngt sånt om dagen. jm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoenker Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Hmm, när skulle neteller ta 3%? Jag använder neteller till alla pokersidor jag spelar på och jag har aldrig betalat nån avgift för nån överföring (enstaka sidor tar $1 dollar per uttag, men det är ju inget som har med neteller att göra) med eurobet och multipoker så tas det inga avgifter alls när man flyttar pengar in/ut via neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Ibland får man stå för VISAs kortavgift vid köp. Jag deponerade pengar hos Absolute Poker och det kostade mig 3.9% med VISA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YTWTM Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Neteller kostar ingenting att registrera heller va? Rent ut sagt gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Neteller kostar ingenting att registrera heller va?Rent ut sagt gratis? Gratis att registrera, tillkommer avgifter när du tar ut med kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YTWTM Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Hur stora avgifter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Hur stora avgifter då? Ungefär 4.5 % har det blivit för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoenker Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 tar man ut pengar från neteller direkt till sitt bankkonto så kostar det $1 per uttag, kortet kostar $3 i månaden + $2 per uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts