CQuest Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Detta är kanske en dum fråga. Men när jag ska fylla i ett formulär för registrering vid en pokersajt måste jag fylla i något vid kollumen "State" Vad ska jag skriva? SE, eller SWE fungerar inte. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
eurythmech Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Om den är obligatorisk (idiotamerikaner) så skriv ditt län eller landskap. Eller skriv Täppas Fågelberg, vem fan bryr sig? Citera
TjockisBagarn Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 brukar skriva Stockholm 2 gånger så det ser så gulligt ut när man kollar på adressen sen inne i porgrammet. xxxx xxxx adress 15 stockholm stockholm! Citera
CQuest Postad 24 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Problemet är att följande text kommer när jag ska göra en insättning: "FAILED! Please specify the state/province information in your account profile" Fy fan. Snacka om att de inte vill ha kunder när de håller på sådär. Sajten är för övrigt: bodog.com Citera
Marcus016 Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 skriv bara nån stat i usa .. Citera
Nick_the_Swede Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Det korrekta svaret är "N/A". Citera
Recommended Posts