Gå till innehåll

Post-game snack för Markoolio Challenge!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 159
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =)

 

Var glad att du inte spelade dåligt iaf. Det är sånt som tar på psyket efteråt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =)

 

Fy Fan va surt att åka på det viset....

 

instämmer... man har ju åkt på nåt liknande i homegames men det är ju kanske inte riktigt samma sak... :D hehe

 

gör du nån musik nu för tiden marko? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, ingen musik.. Repeterar "Saturday night fever" musikalen kommer gå på Oscarsteatern

 

ok, får vi kanske höra om nån fjällresa och brutna könsorgan då? :D eller blev du så knäckt av kvällen förlust att det första du gör imorrron är att du säger upp dig? ;)

 

jag skulle nog förövrigt också plattsa ganska bra i eran dåliga-förlorare-match skulle ja tro :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis TF, såg inte vad som hände riktigt i och med att jag och tiltade bort mina besparingar på partys NL600 bord (var det 3 eller 30 inköp tumregeln förespråkade? :?) men de luckades ju utan mitt massiva stöd verkar det som.

 

paul tillys tabbe?

?

 

Han lade sina marker i fickan när han skulle byta bord och blev således diskad från turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis TF. Missa tyvär hea tävlingen pga att jag var bakis efter min svensexa ;)

Haha, då är du ursäktad! Grattis förresten! Svensexa borde ju indirekt betyda att det finns en tjej där ute som är sugen på att tillbringa en oöverskådlig mängd med tid tillsammans med dig, bra jobbat :lol:

 

/TF - ska ändra quoten nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis TF. Missa tyvär hea tävlingen pga att jag var bakis efter min svensexa ;)

Haha, då är du ursäktad! Grattis förresten! Svensexa borde ju indirekt betyda att det finns en tjej där ute som är sugen på att tillbringa en oöverskådlig mängd med tid tillsammans med dig, bra jobbat :lol:

 

/TF - ska ändra quoten nu...

 

Jo det finns faktiskt någon som verkar stå ut med mig. Men vi får se den 3:e septmberg om hon verkligen gör det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, går säkert bra... Om du känner dig osäker får du göra henne på tjocken och se till att hennes fader får reda på det. Med lite tur blir det ju då ett shotgun-wedding, kanske ackomponjerat av banjomusik ;)

 

Btw, du missade en riktigt skön hand... Sitter på jobbet nu så jag tar det ur minnet. Min stack var på ca 6k, markos på ca 4k. Jag har 22 och marko Ax med bra kicker. Floppen kommer A55 och marko betar ut men inte tillräckligt för att jag ska folda. På turn har jag råflyt och en 2a dimper ner. Marko betar ut 250, om jag inte minns fel, som jag synar. River är ofarligt och jag slår om till ca 2500 som marko synar efter lite betänketid. Efter denna han hade jag ca 9k och marko 1k. Flyt? Javisst, men det ska man väl få ha ibland ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, går säkert bra... Om du känner dig osäker får du göra henne på tjocken och se till att hennes fader får reda på det. Med lite tur blir det ju då ett shotgun-wedding, kanske ackomponjerat av banjomusik ;)

 

Btw, du missade en riktigt skön hand... Sitter på jobbet nu så jag tar det ur minnet. Min stack var på ca 6k, markos på ca 4k. Jag har 22 och marko Ax med bra kicker. Floppen kommer A55 och marko betar ut men inte tillräckligt för att jag ska folda. På turn har jag råflyt och en 2a dimper ner. Marko betar ut 250, om jag inte minns fel, som jag synar. River är ofarligt och jag slår om till ca 2500 som marko synar efter lite betänketid. Efter denna han hade jag ca 9k och marko 1k. Flyt? Javisst, men det ska man väl få ha ibland ;)

 

/TF

 

Vad är det för fel på banjomusik? Eller du tycker det är fel att skrika som en gris? ;)

 

Tycker att Marko får skylla sig själv om han mes betar. Att få in 2:an är ju bara skills och tur är bra att ha.

 

Edit: Har fö hört från säkra källor att Markos nästa skiva kommer att vara en dubbel CD med bara finsk banjomusik ;) och TF ska gästspela och joddla i bakgrunden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...