Gå till innehåll

Post-game snack för Markoolio Challenge!


QoS

Recommended Posts

T-F

vad hade du när du ställde in på floppen efter raise av Titti55 preflopp. Floppen kom där A97 två diamonds. Hörde hon folda KK

 

Spelade ett suitat A, kommer inte ihåg vilken kicker... Jobbig fold...

 

Hrrrm, kanske ska ta tillfället i akt o säga att jag inte lirat på säkert 2 månader... Så man är lite ringrostig...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 159
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sämre spelare får man leta efter och lira HU mot

 

T-F eller Markoolio?

 

inga snälla kommentarer hur som helst =/ kanske är berättigade dock, inte vet jag.

 

Inget man bryr sig om kgl :lol: Vill nån snacka skit på ett internetforum är de mer än välkomna... Jag är ödmjukt medveten om mina klonkz i den här lilla turneringen...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade så uselt på finalbordet. Ledde, om än knappt, när vi var nio. Sen dog jag med klantigt spel mot T-F's solida damer.

 

Mjaja, det var roligt iaf. Räddade kvar Perli genom att låta honom dubbla upp med AA mot mina KK när vi var sju kvar oxå :P

 

Jo, vad ställde du in med, pp3 om jag inte minns fel? Otur o springa in the ladies...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjaja, det var roligt iaf. Räddade kvar Perli genom att låta honom dubbla upp med AA mot mina KK när vi var sju kvar oxå :P

 

Ja, det var väldigt snällt av dig =)

 

Det och att jag lyckades träffa set när jag hade KK och mötte AQ gjorde att jag kom bra mycket längre än vad det först verkade som, var shortstacked större delen av turneringen.

 

/ Perli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...