rotbag Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 27o eftersom då kastar jag korten direkt och slipper förlora något om jag inte sitter i blinden Citera
Nickefik Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Träffade precis set med JJ, återigen mot AA JJ var helt klart min favorithand för ett par dagar sedan. Jag spelade NL cash game och spelade rätt dåligt, hade förlorat ungefär halva inköpet. Så fick jag JJ och det var en liten höjning och några som synade när det blev min tur. Jag gick all in i förhoppningen att alla skulle lägga sig eller att min hand skulle stå sig. Jag fick syn av AK och självklart träffade både AK på floppen. Men så kom en J på rivern. Exakt nästa pott så får jag JJ igen. Ungefär samma utspelade sig, liten höjning, några som synade, jag går all in igen. (kunde inte låta bli när förra potten blev som den blev) Jag får syn av en spelare som har A6. På floppen kommer ett A och jag känner mig slagen. Men så på BÅDE turn och river kommer en J. Citera
TotalFarsa Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Min favorithand? Tja, nuförtiden då man är sambo så får jag väl säga vänsterhanden då eftersom jag är vänsterhänt. Höger var favorit på singeltiden Men om vi snackar pokerhand så har jag en liten förkärlek till KK. /TF Citera
asken Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 99. Hittar av någon anledning set varje gång med den handen. Citera
0hlsson Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 3s5s och JhTh är fina grejer. Citera
Colderose Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 T4off. Fick den tre gånger på raken på ett finalbord och vann samtliga tre efter showdown. En annan hand jag gillar är 89s. Fråga mig inte varför. Citera
Joey Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 QT är skiten, helst suitad. Har floppat sjukt många nötstegar med den, samt en o annan färgstege. Citera
Recommended Posts