Gå till innehåll

Vilka pokersajter har flest svenskar?


Bobothebear

Recommended Posts

Tack för svaren, är dock mer intresserad av vilka sajter som är bland de populäraste och inte så mkt om nätverken.

 

Om någon har vidare info om detta så är jag väldigt intressared.

 

Vidare undrar jag hur djupt dessa nätverkssamarbeten går, förutom att de delar på bord så är väl sajterna helt fristående från varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissning:

 

Expekt

Unibet

Ladbrokes

Multipoker

 

Utan inbördes ordning.

Men jag vet inte egentligen.

Alltså Prima,Party och B2B.. Alla typ med andra ord. :)

 

Prima= Expekt, Bet365,Parbet, Royal vegas och så vidare. (Fler finns på http://www.primapoker.com/press_1115.php?&bTag=indexphp_wwwgooglese_search〈=en )

 

Party = Multipoker, Partypoker, Empire poker, Pokernow, Intertops poker och så vidare.

 

B2B = 24hpoker, bestpoker,staffpoker,rivalpoker och så vidare.

 

Cryptologic = Pokerplex, interpoker, Caribbean sun poker, William hill poker..

 

Pokerstars, är det ett eget nät eller vad tillhör det för nät?

 

Min röst faller nog på Prima-nätet. Åtminstone där nere jag är på microlimit.. Typ 80% eller mer är svenskar.

 

Jag tycker man inte ska fråga vilken sajt som innehåller flest svenskar eftersom de flesta tillhör större nätverk. Koncentrera er på nätet och sen kan man kolla vilka sajter som finns på de olika näten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man inte ska fråga vilken sajt som innehåller flest svenskar eftersom de flesta tillhör större nätverk. Koncentrera er på nätet och sen kan man kolla vilka sajter som finns på de olika näten.

 

Varför är sajterna i sig inte intressanta? Det är ju fristående bolag som har ett samarbetsavtal och därför så är det väl också intressant vilka länders spelare som sajterna bidrar med till nätverket, i det här fallet Sveriges spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren, är dock mer intresserad av vilka sajter som är bland de populäraste och inte så mkt om nätverken.

 

Om någon har vidare info om detta så är jag väldigt intressared.

 

Vidare undrar jag hur djupt dessa nätverkssamarbeten går, förutom att de delar på bord så är väl sajterna helt fristående från varandra?

 

Man bör isåfall ha inside info. När man spelar kan man ju inte se från vilken site spelarna kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...