Gå till innehåll

När väljer ni att lämna bordet?


AxAdafish

Recommended Posts

Jag brukar sitta kvar på bordet tills jag känner att jag ät trött. När jag spelar flerbord brukar jag även lämna bord där det blir mindre än 6 spelare eftersom jag känner att jag inte spelar mitt bästa spel på SH och en massa bord. Jag lämnar aldrig ett bord pga att jag går under en viss summa pga att jag alltid köper in mer marker när jag ligger under fullt inköp. Nu menrar jag inte att jag gör nytt inköp bara för att jag ligger 2 cent back utan att jag vill ha så när fullt inköp att jag kan maximera min vinnst och kan ha manöver utrymme att köpa potten utan att visa mina kort. Att sitta med mini stack är inget som funkar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När min dotter hänger runt halsen på mig och min 8 månaders bebis skriker för allt han är värd och min fru skriker från köket och undrar varför jag inte har plockat ur diskmaskinen och jag blir utdragen för 3:e gången irad med AA då kliver jag av bordet :evil:

 

lol :) känner verkligen igen det. En pokerspelares vardag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När min dotter hänger runt halsen på mig och min 8 månaders bebis skriker för allt han är värd och min fru skriker från köket och undrar varför jag inte har plockat ur diskmaskinen och jag blir utdragen för 3:e gången irad med AA då kliver jag av bordet :evil:

Känner så väl igen det där när människor runt omkring skriker, plingar på dörren som galningar och så vidare. Förlorat många inköp när jag plockat upp premiumhänder samtidigt som någon runt omkring vill något och stressar en.. Hehe.. lättpåverkad kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...