AxAdafish Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Tjenna! Tänkte höra om ni hade något strategi för när ni väljer att lämna bordet ni spelar på. Jag själv brukar sätta en gräns för när jag går under en viss summa, då är det slutspelat, höjer gränsen i stadier allt eftersom man håvar in mer pengar. shoot! Citera
toompa84 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När jag känner mig trött. Eventuellt om man känner att man börjar hamna i tiltmode, eller att dealern känner att han gett mig alltför bra kort alltför länge Väntar även tills han till höger om mig har BB, d vs spelar t om sista "gratis" handen. Citera
P_kungen Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När fisken försvunnit!! Eller att jag börjat tilta .. Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Jag brukar sitta kvar på bordet tills jag känner att jag ät trött. När jag spelar flerbord brukar jag även lämna bord där det blir mindre än 6 spelare eftersom jag känner att jag inte spelar mitt bästa spel på SH och en massa bord. Jag lämnar aldrig ett bord pga att jag går under en viss summa pga att jag alltid köper in mer marker när jag ligger under fullt inköp. Nu menrar jag inte att jag gör nytt inköp bara för att jag ligger 2 cent back utan att jag vill ha så när fullt inköp att jag kan maximera min vinnst och kan ha manöver utrymme att köpa potten utan att visa mina kort. Att sitta med mini stack är inget som funkar för mig. Citera
erik87 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När jag känner att tilten närmar sig eller att bordet har blivit så pass tight att min spelstil inte längre fungerar. Citera
morberg Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När min session är slut eller, vilket inträffar ytterst sällan, om bordet inte har tillräckligt många (två brukar räcka) dåliga spelare. Citera
Sinkin Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Jag brukar lämna bordet när pengarna är slut, ibland kan det ta nästan 1h! /Sinkin Citera
elvis77 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När min dotter hänger runt halsen på mig och min 8 månaders bebis skriker för allt han är värd och min fru skriker från köket och undrar varför jag inte har plockat ur diskmaskinen och jag blir utdragen för 3:e gången irad med AA då kliver jag av bordet Citera
ades_va Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När bordet inte är lönsamt längre. Citera
themapei Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När min dotter hänger runt halsen på mig och min 8 månaders bebis skriker för allt han är värd och min fru skriker från köket och undrar varför jag inte har plockat ur diskmaskinen och jag blir utdragen för 3:e gången irad med AA då kliver jag av bordet lol känner verkligen igen det. En pokerspelares vardag. Citera
trexter Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 När bordet inte är lönsamt längre. Eller - när bordets lönsamhet inte uppnår kriterierna för den förväntade timlön jag vill ha. Citera
GiLLo Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 När all action har försvunnit. Citera
Emilio Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 När min dotter hänger runt halsen på mig och min 8 månaders bebis skriker för allt han är värd och min fru skriker från köket och undrar varför jag inte har plockat ur diskmaskinen och jag blir utdragen för 3:e gången irad med AA då kliver jag av bordet Känner så väl igen det där när människor runt omkring skriker, plingar på dörren som galningar och så vidare. Förlorat många inköp när jag plockat upp premiumhänder samtidigt som någon runt omkring vill något och stressar en.. Hehe.. lättpåverkad kanske Citera
Plox Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Lämnar bordet när jag känner att motståndet har för bra koll (dvs många svenskar). Även om vi blir under 6 personer vid bordet, då är inte jag någon vinnare direkt så det är bara att ta sitt pick och pack och leta efter nytt bord. Citera
Recommended Posts