Machista Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Kan någon dataexpert hjälpa mig här. Fick in nåt virus tidigare i dag som mitt virusskydd sade sig ha stoppat. Men nu har jag ett konstigt problem. För det första öppnas programmappen när jag startar datorn. Det andra och värre problemet är att jag kan surfa som vanligt tydligen men däremot kommer jag inte åt websidorna via pokerklienterna. Det vill säga när jag försöker nå cashiererna på B2B-satjer eller Eurobet så händer ingenting förutom att jag får upp en helt tom webbsida typ. Nån som vet vad det är för fel? Citera
pozz2 Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 att mappen öppnas fixar du här ladda hem filen "programmappsfixare sen de andra kan ha o göra me att du har spyware eller liknande,kör typ adaware eller liknande Citera
toppace Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Prova och kör testet scan for free på http://www.trendmicro.com Den är skitbra Citera
Machista Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Alltså, det är ju sanslöst. Detta måste vara världens bästa forum. Allt funkade! Datorn verkar ren och fin nu. Tack pojkar! Citera
Recommended Posts