DeVaaL Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jag har tänkt att jag ska ta på vara lite sign up bonusar. Det som jag är undrar är vilka poker sajter ringer upp och vill ha legg. Jag är extremt dålig på att förstå talande engelska + prata själv så jag vill undvika att dom ringer upp mig. Dom sajter som jag tänkt att börja med är Empire, Multi, Party, Eurobet. Jag har konto på Parbet, Expekt, Nordicbet vilka fler sajter tycker ni att jag ska signa på som ger bra och snabb bonus? (Rubrikpill - Kubo) Citera
Papa Kubo Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Allt snack om bonusar tar vi i bonustråden, här kan vi diskutera kommunikationsfrågor. Vill du inte prata engelska bör du undvika att skaffa flera konton i Partynätverket. Citera
eyedol Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Vad jag har märkt är det främst Multipoker som fryser konton om de inte får tag i en via telefon och kan bekräfta ens uppgifter. De andra skinsen vill också bekräfta via tele men inget verkar hända om man skippar detta, kan dock inte lova att detta alltid stämmer. Citera
kydyl Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Både party och empire ringde mig när jag gjorde mitt första uttag. Multi ringde efter jag satt in pengar men där har jag för mig att jag blev uppringd av en som pratade svenska. Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Multi har svensktalande personal, utom på helger. Så fredag kl 17 är nog en dum tid att signa upp på, måndag kl 09:00 en betydligt bättre, ommanvill undvika engelska i luren. 24h (och övriga B2B) har svensktalande personal, men har aldrig ringt upp mig i alla fall. Citera
Emilio Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Party ringde mig när jag registrerade. Multipoker ringde mig när jag registrerade och sen igen när jag gjorde ett uttag.. mycket drygt. Första gången var det en indier och andra gången en svensktalande. Citera
Recommended Posts