pokeroracle Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 för folk att få berätta sina bad beat historier.... men det är klart man behöver ju inte läsa den..... /C * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Oldboy Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 för folk att få berätta sina bad beat historier.... men det är klart man behöver ju inte läsa den..... /C som när det egentligen inte är någon badbeat alls... Citera
Nidson Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Det är väl bättre att man har sin egen tråd för det istället för att besudla andras trådar med sådana historier. Vadslagning på hur länge det dröjer innan denna tråd låses? Jag tror på 14.08 idag. Citera
Skanke Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag sätter en slant på att det blir senare.... Citera
arsenalrulez Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Det är väl bättre att man har sin egen tråd för det istället för att besudla andras trådar med sådana historier. Vadslagning på hur länge det dröjer innan denna tråd låses? Jag tror på 14.08 idag. Tror inte jag Citera
Beachjohan Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Det var ju ratt intressant installning. En hand som man synar all in och sedan blir utdragen kanns ju oftast inte sa intressant. Det haller jag med om. Visst kan man skriva ner en da och da for att fa lite medlidande saklart Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander. Har haft en tung period ett tag dock. Men jag tog at mig lite faktiskt och det ar ju alltid bra Citera
ades_va Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Det var ju ratt intressant installning. En hand som man synar all in och sedan blir utdragen kanns ju oftast inte sa intressant. Det haller jag med om. Visst kan man skriva ner en da och da for att fa lite medlidande saklart Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander. Har haft en tung period ett tag dock. Men jag tog at mig lite faktiskt och det ar ju alltid bra Det är som sagt lätt att tappa koncentrationen och spela dåligt när man har downstreaks, så jag tycker bara det är bra att posta marginellt bad-beatiga historier... Detta för att se om man blir rädd och går all-in när man kanske bara borde betta pott eller dylikt. De små misstagen som dyker upp on halv-tilt. Citera
pokeroracle Postad 13 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Beachjohan wrote: Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander. Inte alls ett påhop på dig beachjohan, följt din med intresse! Men vissa helt ärligt talat är nerkluddade med bad beat historier, så för mig känns det som att en del av er, inte vågar skriva ner er bad beat historia utan startar en dagbok istället för att skriva ner DAGENS bad beat... /C Citera
Nisse Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 är det här en dagbok om hur jobbigt det är med alla dagböcker? Citera
-_- Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 jag skriver själv dagbok mest för att få mer disciplin på mitt eget spel. Försöker att inte skriva allt för mycket bad beats Skriver mest för at jag känner att jag presterar bättre när jag är tvungen att berätta för folk hur det går.. Citera
Scudmissile Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag skriver ofta ned mina bad beats i dagboken. För mig handlar det inte om medlidande utan att jag behöver få skriva av mig lite för att inte börja tilta etc. Om jag inte skriver ned det i dagboken får nån kompis höra det och det uppskattas inte särskilt ofta Citera
pokeroracle Postad 13 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag skriver ofta ned mina bad beats i dagboken. För mig handlar det inte om medlidande utan att jag behöver få skriva av mig lite för att inte börja tilta etc. Om jag inte skriver ned det i dagboken får nån kompis höra det och det uppskattas inte särskilt ofta PRECIS vad jag menar, istället ska vi få höra det....nej men ärligt talat skär ner på bad beatet så blir dagböckerna lite roligare att läsa! /C Citera
Skumdum Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag skriver ofta ned mina bad beats i dagboken. För mig handlar det inte om medlidande utan att jag behöver få skriva av mig lite för att inte börja tilta etc. Om jag inte skriver ned det i dagboken får nån kompis höra det och det uppskattas inte särskilt ofta PRECIS vad jag menar, istället ska vi få höra det....nej men ärligt talat skär ner på bad beatet så blir dagböckerna lite roligare att läsa! /C Det är en dagbok, antagligen skriver personerna i fråga den för sin egen skull. Sen har du ett helt fritt val om du vill läsa dem eller inte. Citera
Nidson Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Varför skulle den låsas? För att det inte var en dagbok och låg i den forumdelen. Den flyttades sen till poker off topic av någon. Citera
Recommended Posts