Kazin Postad 1 Mars , 2004 Rapport Postad 1 Mars , 2004 Jag är ute efter pokerrelaterad musik. även om country inte är vad jag helst lyssnar på misstänker jag att det kommer att bli det som gäller. Försöker få mer stämning på pokerkvällarna med polarna, men "Irish Drinking songs" är det närmsta vi kommer Den enda låten jag vet som har med poker att göra är Kenny Rogers "The Gambler", men det är en enda låt Alla tips är välkomna (Jag har precis skaffat clay chips och en av polarna skaffade äkta filtduk, så vi har kommit ett par steg mot riktigt go stämning ) Citera
Bigsmooth Postad 2 Mars , 2004 Rapport Postad 2 Mars , 2004 Frank Sinatra brukar alltid gå hem sen är Rounders soundtracket ganska sjysst Citera
Hjort Postad 2 Mars , 2004 Rapport Postad 2 Mars , 2004 Vet faktiskt inte om det finns någon särskild pokermusik, skulle väl vara klickiti-klacken från markerna då. Annars kan du ju prova att köra lite gammal jazz. Citera
Kazin Postad 2 Mars , 2004 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2004 Rounders-soundtracket hade jag helt glömt bort. det är ju jättebra! Ska kolla upp lite jazz också, och se om jag hittar något som passar tack för förslagen Citera
Feedback Postad 3 Mars , 2004 Rapport Postad 3 Mars , 2004 ZZ top - viva las vegas Oh, there’s black jack and poker and the roulette wheel A fortune won and lost on ev’ry deal All you need’s a strong heart and a nerve of steel Citera
Nusseman Postad 3 Mars , 2004 Rapport Postad 3 Mars , 2004 ZZ top - viva las vegas Funkar även bra i original med Elvis... Citera
Nusseman Postad 3 Mars , 2004 Rapport Postad 3 Mars , 2004 Hittade en låt som faktiskt heter poker, eller närmare bestämt: Poker (nio timmars spel) av inga mindre än Perssons Pack... Kanske kan vara nåt till nästa pokerkväll? Citera
Feedback Postad 3 Mars , 2004 Rapport Postad 3 Mars , 2004 ZZ top - viva las vegas Funkar även bra i original med Elvis... Självklart ! Men anser att det är lite mer gung i zz versionen. Citera
injog Postad 13 Mars , 2004 Rapport Postad 13 Mars , 2004 "Crazy game of poker" med OAR är en riktig höjdare eller vad sägs om raden: "Johny doubled upp with the royal flush, I had three jacks, and a pair of nines" Citera
wannabe Postad 9 Maj , 2004 Rapport Postad 9 Maj , 2004 Motörhead har en riktigt grym pokerlåt. Här är texten: If you like to gamble, I tell you I'm your man you win some, lose some, it's all the same to me The pleasure is to play, it makes no difference what you say I don't share your greed, the only card I need is the the Playin' for the high one, dancin' with the devil going with the flow, it's all a game to me 7 or 11, snake eyes watching you Double up or quit, double stake or split the the You know I'm born to lose and gamblin's made for fools But that's the way I like it baby I don't want to live forever and don't forget the joker Pushing up the ante, I know you got to see me read 'em and weep, the dead man's hand again I see it in your eyes, take one look and die The only thing you see, you know it's gonna be the the Citera
mooy Postad 10 Maj , 2004 Rapport Postad 10 Maj , 2004 Själv brukar jag lyssna på Johnny Cash. Liten ordvits med efternamnet dock. Men musiken e seriös. Citera
zumph Postad 10 Maj , 2004 Rapport Postad 10 Maj , 2004 the gambler med kenny rogers.. det finns en version med wyclef också. även cash har gjort den. svinbra! Citera
Swede Postad 10 Maj , 2004 Rapport Postad 10 Maj , 2004 precis, Johnny The Man in Black mutterf#*#*# Cash, Elvis funkar ocksa, men bara feta, eckliga, narko-vegas Elvis annars ar Joddla med Siv ett hett tips http://www.joddlamedsiv.com Citera
Hickmott Postad 19 Maj , 2004 Rapport Postad 19 Maj , 2004 Ett låt-tips, som inte specifikt handlar om poker är Tex Ritters Deck of cards. Spelkort handlar den i alla fall om Och en massa bibel-allegorier. Fiffigt, minst sagt //Hickmott Citera
ICA_KasseN Postad 19 Maj , 2004 Rapport Postad 19 Maj , 2004 Dragspelmusik e grymt! Det kanske inte har så mycket med poker att göra, men det e skön musik. Passar till poker lixom =) Citera
kickboxer Postad 19 Maj , 2004 Rapport Postad 19 Maj , 2004 Dragspelmusik e grymt! Det kanske inte har så mycket med poker att göra, men det e skön musik. Passar till poker lixom =) Ta din medicin! Citera
J4nus Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Någon vänlig själ med Rounders soundtracket för hemsk gärna kontakta mig Citera
skogis Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Jag har letat lite efter relaterad musik som kan få en i stämning till ett mysigt hemmaspel i goda vänners lag, följande har jag hittat (flera av låtarna har spelats in av olika artister), fyll gärna på med flera... Cacka Israelsson - Soldaten Och Kortleken (Deck Of Cards) Wink Martindale - Deck Of Cards Max Bygraves - Deck of cards Tex Ritter - Deck Of Cards Status Quo - Lazy Poker Blues Fleetwood Mac - Lazy Poker Blues Taj Mahal - Gamblers Blues Memphis Slim - Gamblers Blues Danny Joe Brown - Gamblers Dream Fabian del Priore - Hollywood poker pro The Clash - The Card of Cheat The Hollies - Son Of A Rotten Gambler Frankie Lane - Moonlight gambler The Everly brothers - Roving gambler Simon & Garfunkel - Roving Gambler Jimmie Rodgers - Gambling Bar Room Blues Sensational Alex Harvey band - Gamblin' bar room blues CC Catch - Midnight gambler Elf - Gambler, Gambler Gary Primich - bad poker hand Guys and dolls - luck be a lady Perssons Pack - Nio timmars spel The Proclaimers - Lady Luck Townes Van Zandt - Little Willie The Gambler Katri Helena - Peluri (The Gambler) Kenny Rogers - The Gambler Mats Rådberg - The Gambler /Skogis Citera
Adam Holmes Postad 2 Juni , 2004 Rapport Postad 2 Juni , 2004 Kenny Rogers - The Gambler Mats Rådberg - The Gambler Johnny Cash - The Gambler Citera
Seraph Postad 3 Juni , 2004 Rapport Postad 3 Juni , 2004 Gone Fishin' med Louis Armstrong kommer alltid vara en favvo när man lirar. Citera
strappen Postad 3 Juni , 2004 Rapport Postad 3 Juni , 2004 Motörhead har en riktigt grym pokerlåt. var namnet på låten.....(genombrottet) Citera
Che Postad 3 Juni , 2004 Rapport Postad 3 Juni , 2004 know when to holdem... med kenny rogers tror jag... Citera
J4nus Postad 3 Juni , 2004 Rapport Postad 3 Juni , 2004 know when to holdem... med kenny rogers tror jag... Det är Kenny Rogers - The Gambler Citera
Recommended Posts