Julot_yxmördaren Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Skulle vilja casha ut 500 EUR från mitt konto men, får givetvis inte detta då det är lögn i helvete med alla regler som man inte upplyses om någonstans. Finns möjligheten att flytta pengarna fram och tillbaka mellan neteller och 24H för att sen ta ut pengarna på sitt Bankonto? Av de 500 är 400 pengar som jag satt in från Neteller och 100 pengar som jag vunnit/satt in på kreditkort. Hur skall man få ut sina pengar egentligen? Vill inte anmäla bankkonto på Neteller... Citera
Broccoli Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Det står iofs på 24Hs hemsida vilka regler som gäller. Men jag fattar om det är störigt. Anledningen till att sajterna gör så är att NETeller har höga avgifter på flera procent. Men varför inte skaffa ett Debit card? På Paradise kan man sätta in via NETeller och sen ta ut till sitt VISA-kort om man först gör en liten insättning med kortet (det är nog säkrast att spela lite också). Citera
Recommended Posts