Gå till innehåll

riosatiy bygger från $1 (nästan iaf)


riosatiy

Recommended Posts

Jag fick den här iden efter att det gått väldigt bra för mig i headsup matcher på senaste..

 

tänkte jag att jag skulle göra ett försök att bygga lite bankrulle på $1 (+rake) samt att jag tänkte att det kan va roligt o läsa om det fungerar. eftersom iden skulle ta slut väldigt fort om den inte fungerar så skriver jag bara detta eftersom det funkade bra hittils :)

 

Bakrund:

Jag har spelat online i cirka ett halvår.. men hemmapoker längre.. samt att min farsa har alltid varit en kortspelare poker och en väldigt duktig bridgespelare. så jag har lärt mig en hel del där också.

 

Expekt.com

 

Mål:

Att se hur långt jag kan komma på bara $1 och bara turnerningar ( Heads up inräknat)

 

Resultat:

Jag började som sagt med en $1+0.10 heads up match där jag snabbt vann på en all in med KK på typ 3:e handen.

 

Jag har inte fått mitt Pokertracker och fungera riktigt så har inte så mycket HH men det kommer väldigt snart förhoppningsvis.

 

 

jag vann sedan ungefär lika snabbt en till och spelade ganska snabbt upp en bankrulle på $10 med 5raka vinster :))

detta händer inte mig 100% såklart men om det inte hade hänt hade jag inte skrivit dagboken eftersom då hade den blivit 1 post lång och bara slöseri av inlägg :P

 

så efter dag 1:

 

1.20 > 2

2 - 1.20 > 2.80

2.80 - 2.20 > 4.60

4.60 - 2.20 > 6.40

6.40 - 5.40 > 10.40

 

BRin: $1.20

BRut: $10.40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...