Sparvöga Postad 2 Januari , 2022 Rapport Postad 2 Januari , 2022 Tjena, någon som vet om det är tillåtet att streama en session eller två på Svs? Typ Twitch. Kanske lägga ut på Youtube. Någon skillnad på vanliga och anonyma borden? Har skickat frågan till Svs och väntar på svar. Tänker att jag kollar här också. Någon kanske har testat/vet. 1 1 Citera
ölkaka Postad 2 Januari , 2022 Rapport Postad 2 Januari , 2022 Klart det är tillåtet. Men ska du ha 10k/h som @Namehere? 1 2 Citera
Sparvöga Postad 2 Januari , 2022 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2022 10k/h? Menar du vad det kommer kosta att kolla? Tänkte köra gratis. Kan jag hålla uppe mitt spel bättre (ibland är jag så sjukt ofokuserad/spewig) och man kan ha lite kul på vägen så är det bra för min del. Tycker det verkar kul att streama och kollar själv en del. Vill göra det bra bara så måste skaffa mig en massa prylar osv. Men det kanske är hjärndött. Citera
MickeFlaxx Postad 17 Mars , 2022 Rapport Postad 17 Mars , 2022 Hur gick det? Jag kan streama lite från SvSp också, anonyma bord. För att jag är så himla kass! hahaha 1 Citera
Recommended Posts